על מצוינות בטרנספורמציה דיגיטלית – לקראת Best Digital Awards 2018

צוות השופטות (הרשימה המלאה - בפנים) עם אבנר שטראוס, מנכ"ל שטראוס אסטרטגיה. צילום: פלי הנמר

דיילי ציפי אוהבת לפרגן. היא אוהבת גם חדשנות – בכל התחומים, ובפרט cעולם הארגוני. לכן, היא התרגשה לשמוע על אירוע של אנשים ומחשבים להענקת אותות הערכה על פעילות יוצאת דופן בתחום הכה מדובר של הטרנספורמציה הדיגיטלית, ושמחה להגיע למפגש הראשון של ועדת ההיגוי של האירוע, שהתקיים היום (ה') במשרדי הקבוצה.

הטקס ייערך בדצמבר, תחת השם Best Digital Awards 2018, וייטלו בו חלק מנכ"לים ובעלי תפקידים בכירים נוספים בארגונים בולטים ממגוון מגזרים במשק, המובילים מימוש מהלכים יוצאי דופן בתחום זה.

מקצוענות רבה בתמונה אחת. עומדים: מימין - אבנר שטראוס, מנכ"ל שטראוס אסטרטגיה; ליאת דין טולדנו, סמנכ"לית דיגיטל וחוויית לקוח בשטראוס אסטרטגיה ויו"רית צוות הבחירה; טוני כהן, סמנכ"לית השיווק והדיגיטל של מכבי שירותי בריאות; וטניה טלמון, סמנכ"לית הדיגיטל והדטה של ישראכרט. יושבות: אורלי שטרן יצחקי, סמנכ"לית הדיגיטל של מנורה מבטחים; רונית פטר, סמנכ"לית הטכנולוגיות והפיתוח העסקי של מימון ישיר; דפנה גוטשלק, סמנכ"לית החדשנות והדיגיטל של אמדוקס; ודינה נבות, סמנכ"לית השיווק והדיגיטל של בנק מזרחי-טפחות. צילום: פלי הנמר

עומדים: מימין – אבנר שטראוס, מנכ"ל שטראוס אסטרטגיה; ליאת דין טולדנו, סמנכ"לית הדיגיטל וחוויית הלקוח של החברה ויו"רית צוות הבחירה; טוני כהן, סמנכ"לית השיווק והדיגיטל של מכבי שירותי בריאות; וטניה טלמון, סמנכ"לית הדיגיטל והדטה של ישראכרט. יושבות: מימין – אורלי שטרן יצחקי, סמנכ"לית הדיגיטל של מנורה מבטחים; רונית פטר, סמנכ"לית הטכנולוגיות והפיתוח העסקי של מימון ישיר; דפנה גוטשלק, סמנכ"לית החדשנות והדיגיטל של אמדוקס; ודינה נבות, סמנכ"לית השיווק והדיגיטל של בנק מזרחי-טפחות. צילום: פלי הנמר

עם הגיעה למפגש התרשמה דיילי ציפי מצוות השופטות המכובד, שכלל סמנכ"ליות מהמובילות במשק בתחומי החדשנות והדיגיטל, האסטרטגיה והשיווק. בפני הצוות הופיעה שורה של מועמדים ממגוון מגזרים במשק, שהובילו פעילות דיגיטלית יוצאת מן הכלל – איש איש בארגונו – ויישמו פתרונות מתקדמים לטובת השגת היעדים העסקיים או קידום הפעילות העסקית, ולשיפור חוויית הלקוח.

על מנת שהוועדה תוכל לקבל תמונה רחבה ואיכותית ככל שניתן, כל מועמד הציג את פעילות הארגון והישגיו בתחום הטרנספורמציה הדיגיטלית, וכן רקע קצר על הארגון ועל התפקיד שהוא ממלא בו.

ליאת דין טולדנו, סמנכ"לית דיגיטל וחווית לקוח בשטראוס אסטרטגיה ויו"רית צוות הבחירה, אמרה לדיילי ציפי ש-"הבחירה מורכבת. ארגונים רבים ביצעו קפיצת מדרגה משמעותית בתחום וההחלטה לא פשוטה".

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונה אחת שמראה מקצוענות רבה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים