סדנאות, טיולים וכושר – בקייטנה של Zerto

זיו קדם, מנכ"ל Zerto, ובתו, דניאל, שנשלפה לרגע מהקייטנה. צילום: שרית רותם

Zerto, חברה שעוסקת ב-IT resilience בסביבות וירטואליות ובענן, הזמינה את דיילי ציפי לקייטנה שהיא מקיימת בימים אלה לילדי העובדים, זו השנה הרביעית ברציפות.

הקייטנה מנוהלת בשנתיים האחרונות על ידי חברת אבן נייר ומספרים, שקרויה על שם משחק שציפי זוכרת מילדותה ואוהבת עד היום. החברה מתמחה בהפקת קייטנות ואירועים לילדים. הקייטנה של Zerto היא חלק מטרנד שהחל לפני כעשור בקומברס ובאמדוקס, ומאז הולך ומתעצם בקרב חברות היי-טק וחברות ממגזרים נוספים במשק, שמבינות שהחופש הגדול של הילדים ארוך (מדי?) והחופש של ההורים קצר.

Zerto מעסיקה כ-250 עובדים בישראל, במשרדי החברה בהרצליה פיתוח (מתוך כ-700 ברחבי העולם), ומפעילה השנה לא פחות מ-150 ילדים. הקייטנה בת השבוע מתקיימת בימים האחרונים של החופש הגדול, כאשר כל הקייטנות האחרות כבר הסתיימו, הילדים משועממים בבית וההורים נואשים. היא מחולקת לשתי קבוצות גיל: בני 3 עד 6 נהנים ממגוון רחב של פעילויות במשרדי החברה, בהן סדנת חיפושיות מעץ, תיפוף על הגוף ותיאטרון בובות, והגדולים יותר (עד גיל 12) יוצאים לטיולים. בין היעדים שאותם הם מבקרים: חוות נאות קדומים, מרכז המבקרים של קוקה קולה, הפלנטריום, הספארי, מוזיאון העיצוב בחולון ומסע בעקבות הביטלס. את ארוחת הצהרים אוכלים כולם ביחד, אחרי שהילדים הגדולים חוזרים למשרדי החברה.

"העובדים שלנו, כלומר – ההורים, מספרים שהילדים מחכים כל החופש הגדול על מנת לפגוש אצלנו את החברים שפגשו בקייטנה של השנה שעברה", אמרה ליאת נחמני, סמנכ"לית משאבי אנוש ב-Zerto. "מספר הילדים גדל מקייטנה לקייטנה, והשנה כבר התלבטנו האם לקיים את הקייטנה מחוץ לכותלי המשרד. אבל כחברה ששמה דגש על משפחתיות הבנו שעצם הנוכחות של הילדים במשרדי החברה מקרבת אותם לעולם התוכן של ההורים ול-Zerto. הם לומדים להרגיש שייכים למקום שמהווה חלק משמעותי בחיים של ההורים שלהם".

"הקייטנה היא חלק מה-DNA שלנו", הוסיפה שרית רותם, מנהלת הרווחה בחברה. "העובדים נרתמים ומתרגשים לקראתה וההורים מתקשרים אליי כבר מאפריל כדי לרשום את הילדים אליה. חלקם, אגב, מבקשים להעביר תכנים וסדנאות בעצמם – כמו שקורה השנה עם שני מפתחים שמעבירים תרגול יוגה ואימון כושר".

דיילי ציפי, שאוהבת לכייף ולראות אחרים מכייפים, צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות.

זיו קדם, מנכ"ל Zerto, ובתו, דניאל, שנשלפה לרגע מהקייטנה. צילום: שרית רותם

זיו קדם, מנכ"ל Zerto, ובתו, דניאל, שנשלפה לרגע מהקייטנה. צילום: שרית רותם

רועי גולדינג, סמנכ"ל הכספים של Zerto, וילדיו, ליה ובן. צילום: שרית רותם

רועי גולדינג, סמנכ"ל הכספים של Zerto, וילדיו, ליה ובן. צילום: שרית רותם

שרית רותם, איה נווה, בת חן קסלר, רוני סער, עדי אליהו ורעות רובינשטיין - כולן ממחלקת משאבי האנוש, והילדים המבסוטים שלהן בארוחת צהרים משותפת בקייטנה של Zerto. צילום: שרית רותם

שרית רותם, איה נווה, בת חן קסלר, רוני סער, עדי אליהו ורעות רובינשטיין – כולן ממחלקת משאבי האנוש, והילדים המבסוטים שלהן בארוחת צהרים משותפת בקייטנה של Zerto. צילום: שרית רותם

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים