מים, לגו ושלל פעילויות – בקייטנה של AppsFlyer

הרבבבההה לגו בקייטנה של AppsFlyer. צילום: דניאל מורגן

AppsFlyer אירחה השבוע במשרדיה בהרצליה קייטנת קיץ לילדי העובדים. בקייטנה השתתפו 80 ילדים בין הגילאים 11-3, שנהנו ממגוון פעילויות לאורך כל היום, ביניהן הפעלות קרקס ומוזיקה, סוגים רבים של יצירה ואומנות, משחקי מים, שיעורי קרמיקה, תיפוף אפריקני, הפנינג צילום ומופעים מיוחדים. באחד הימים אף הוקם מתחם שעשועי מים על גג הבניין, בו הילדים יכולים היו ליהנות ממתקנים מתנפחים וממגלשות מים. הילדים המשתתפים קיבלו שלוש ארוחות בכל יום, כמו גם מגוון נשנושים בריאים.

הרבבבההה לגו בקייטנה של AppsFlyer. צילום: דניאל מורגן

הרבבבההה לגו בקייטנה של AppsFlyer. צילום: דניאל מורגן

יצוין כי AppsFlyer, שהוקמה ב-2012 על ידי אורן קניאל, מנכ"ל החברה, ורשף מן, סמנכ"ל הטכנולוגיות, מעסיקה כ-300 עובדים בארץ ובחו"ל. מלבד המרכז בהרצליה, יש לחברה משרדים בניו-יורק, לונדון, סן פרנסיסקו, בייג׳ינג, בנגקוק, טוקיו, סיאול, בנגלור, קייב, ברלין, סאו פאולו ובואנוס איירס.

מתחם המים על הגג. צילום: דניאל מורגן

מתחם המים על הגג. צילום: דניאל מורגן

היא פועלת בעולם הניתוח והמדידה של קמפיינים שיווקיים במובייל. החברה מאפשרת למפרסמים לדעת מאין הגיעו המשתמשים הרווחיים ביותר לאפליקציה שלהם – האם מחיפוש בגוגל (Google), מודעה בפייסבוק (Facebook) או בטוויטר (Twitter) – כולן שותפות של החברה, דיוור ישיר למייל, SMS או אמצעי אחר. בין לקוחותיה ניתן למצוא את Waze ,Playtika ועליבאבא (Alibaba).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים