העתיד מתחיל בחינוך

גילה בן הר, מנכ"לית מט"ח, אירחה בשבוע שעבר את הכנס הבינלאומי השני ״מעצבים את העתיד״ של המרכז לטכנולוגיה חינוכית, בשיתוף החממה הטכנולוגית חינוכית בירוחם. הכנס נערך במוזיאון ארץ ישראל בתל אביב, ועסק בחדשנות, חינוך ויזמות. מאות רבות של מומחים לחדשנות וטכנולוגיה חינוכית מהארץ והעולם השתתפו באירוע, בהם מושל מערב וירג'יניה לשעבר, בוב וויז.

ח״כ עמרם מצנע, יו״ר ועדת החינוך של הכנסת, פתח את האירוע והתנצל כי לא יוכל להישאר ממושכות, כי "אני חייב לחזור לכנסת ולדאוג שיצביעו שם בסדר". עוד אמר מצנע, כי "אין דבר שאי אפשר להשיג באמצעות חינוך". חבר הכנסת התייחס לפערי ההשכלה: "אנחנו צריכים לדאוג שגם תלמידים מירוחם וגם תלמידים מהכרמל יזכו לחינוך הטוב ביותר". היסטריה רבה נרשמה בקרב הקהל במהלך הרצאתו של וולטר בנדר, מייסד MIT Media Lab, כשהטיח לרצפה 5 פעמים במהלך הרצאתו את המחשב הנייד אותו עזר לפתח, כהדגמה מוחשית לצרכים הייחודיים של ילדים בבתי הספר.

משתתפים נוספים: פרופ' שיזף רפאלי – מנהל מרכז שגיא לחקר האינטרנט, פרופ' שמעון שוקן – דיקן-מייסד בית ספר אפי ארזי למדעי המחשב במרכז הבינתחומי הרצליה, ד"ר עופר רימון – מנהל מינהל מדע וטכנולוגיה במשרד החינוך, דב אלפון – יזם והעורך הראשי לשעבר של "הארץ", ואלי הורביץ – מנכ"ל קרן טראמפ לחינוך.

מימין: אלי הורביץ, מנכ"ל קרן טראמפ; גילה בן הר, מנכ"לית מטח; וח"כ עמרם מצנע

ח"כ עמרם מצנע, יו"ר ועדת החינוך של הכנסת

בראיין וואניבסקי, מנכ"ל Institute of Play בניו יורק

אלי הורביץ, מנכ"ל קרן טראמפ

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים