הלקוחות של KMS lighthous

KMS lighthous מקבוצת אמן קיימה כנס חגיגי ללקוחותיה באולם האירועים סטוקו, אליו הגיעו מעל 100 אורחים. במהלך הכנס הציגה החברה את הגרסה החדשה למוצר ניהול ידע במערכי שירות ומכירה, פרי פיתוחה.

שחר בן עמי, מנכ"ל KMS lighthous, ציין במהלך האירוע, כי "המטרה שלנו היא להביא לנציג החברה את כל המידע לו הוא זקוק בפחות מ-5 שניות. היכולת הזו היא גורם מפתח בחוויית השירות, שיכולה לחסוך לארגון הרבה זמן וכסף מחד, ולהעניק ללקוח חוויה שירותית וחיובית מאידך". דיילי ציפי צפתה ונצפתה, והנה התמונות לפניכם…

צוות KMS lighthouse ישראל

מימין: שחר בן עמי, מנכ"ל KMS lighthouse; עודד לוינשטיין, VP Business Development, Americas ב-KMS lighthouse; וניר לביאון, Sales & business development WW ב-KMS lighthouse

מימין: דויד סיידון, מנהל מוצר ב-KMS lighthouse; מיטל ערב ביטון, דירקטור מכירות ישראל ב-KMS lighthouse; איל כהנא,  Product and Presale Manager ב-KMS lighthouse; ואלעד מזרחי, Manager Delivery ב-KMS lighthouse

מימין: הילה עדוי, מנהלת צוות ניהול ידע בלאומי קארד; שירן גואטה, מנהלת צוות ניהול ידע במזרחי טפחות; יובל מרקוביץ', מנהל צוות ניהול ידע ב-Hot Mobile; ענבל ברגמן, מנהלת ניהול ידע ב-UPS; יונית ווליבוביץ', מנהלת המערכת בסלקום; וניר לביאון, Sales & business development WW ב-KMS lighthouse

מימין: בן פסטרנק, מנכ"ל קבוצת אמן; מיטל ערב ביטון, דירקטור מכירות ישראל ב-KMS lighthouse; ושחר בן עמי, מנכ"ל KMS lighthouse

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים