פול אוטליני קופץ לביקור

מנכ"ל אינטל (Intel), פול אוטליני, ערך בסוף השבוע החולף ביקור חפוז בישראל. בנוסף לפגישות עם עובדים והנהלת החברה, ערך אוטליני מסיבת עיתונאים קצרה, שבה הכריז על התוכנית של אינטל להשקיע בחינוך הטכנולוגי בישראל חמישה מיליון דולרים בארבע השנים הבאות. למסיבת העיתונאים בירושלים הגיע המנכ"ל היישר מבית הנשיא, לאחר שהציג בפני שמעון פרס את התוכנית של אינטל למען הכשרת הדור הבא של המהנדסים. בפתח הפגישה העניק אוטליני לפרס את השבב הקטן והמתקדם של אינטל, פרי פיתוח וייצור ישראלי, ואמר כי "הקמת מרכז המחקר ופיתוח הראשון של אינטל בישראל, בחיפה, בשנת 1974, היתה בחירה חשובה בהיסטוריה של מדינת ישראל". הנשיא הודה לאוטוליני, ואמר כי "שיתוף הפעולה בין אינטל למדינת ישראל חשוב ומבורך". גם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, השוהה בימים אלו בצרפת, צלצל לאוטליני והודה על שיתוף הפעולה הפורה בין ענקית השבבים וישראל.

בנוסף, התקשורת הישראלית הביעה עניין רב באפשרות, כי דדי פרלמוטר, הטכנולוג הראשי של אינטל העולמית, יתמנה למנכ"ל החברה. "אני לא עוזב בקרוב", השיב אוטליני בחיוך. "אני עובד עם דדי מזה שלוש שנים, והוא עושה עבודה מצוינת. הוא מקבל יותר אחריות בכל שלב בקריירה שלו. זה הנשק הסודי שלנו".

מימין: מנכ"ל אינטל, פול אוטליני, מעניק לנשיא המדינה שמעון פרס את השבב הקטן והמתקדם של אינטל

מימיו: מולי אדן, נשיא אינטל ישראל; פול אוטליני, מנכ"ל אינטל העולמית; שמעון פרס, נשיא המדינה; ומקסין פסברג, מנכ"לית אינטל ישראל

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים