סכנה לפיטורי 250 מעובדי טלדור – בגלל הפסקת התמיכה הממשלתית

הסניף של החברה באשקלון עומד בפני סגירה מאחר שמרכז ההשקעות במשרד התמ"ת עתיד להפסיק בעוד חודש וחצי את תמיכתו בסניף ● במסגרת התמיכה מקבל מהמשרד כל עובד בסניף תוספת חודשית למשכורת בסך של אלף שקלים ● בימים אלה מתנהלים מגעים בין עיריית אשקלון, משרד התמ"ת ובעקיפין - גם מול טלדור, במטרה למנוע את סגירת הסניף ואת פיטורי העובדים

250 מעובדי טלדור בסניף החברה באשקלון נמצאים בסכנת פיטורים, בשל הפסקת התמיכה של משרד התמ"ת בפעילותה בפריפריה. לאנשים ומחשבים נודע, כי בימים אלה מתנהלים מגעים נמרצים בין עיריית אשקלון, משרד התמ"ת ובעקיפין – גם מול טלדור, במטרה למנוע את סגירת הסניף ואת פיטורי העובדים.

סכנת הסגירה והפיטורים מרחפת מעל הסניף מאחר שבעוד חודש וחצי עתיד מרכז ההשקעות במשרד התמ"ת להפסיק את תמיכתו בו. זו מתבטאת בתשלום חודשי של אלף שקלים לכל עובד בסניף, שמבוצע דרך המרכז, שהינו גוף ממשלתי המורכב מאנשי משרד התמ"ת, משרד ראש הממשלה וגופים נוספים.

טלדור הקימה שלוחה באשקלון במחצית העשור הקודם. עובדי המקום, סטודנטים ואקדמאים צעירים, עוסקים בסריקה וברכוב דיגיטליים, לטובת ניהול מאגרי מידע במשרדי הממשלה ובארגונים גדולים. בדרך זו, למשל, מבצעת טלדור, באמצעות חטיבת ה-BPO שלה, פרויקט בק אופיס נרחב הכולל עיבוד נתונים במשרד הרווחה והשירותים החברתיים. היקף הפרויקט מוערך בחמישה מיליון שקלים לחמש שנים, עם אופציה להרחבתו במידה שהיקף הטפסים יהיה גדול מהצפוי. במסגרת הפרויקט מספקת טלדור שירותי השלמה ועיבוד של מאות אלפי טפסים מסוגים שונים בשנה שנוגעים לפעילותו השוטפת של המשרד. כלול בו מגוון רחב של טפסים מורכבים שייקלטו למערכות התפעוליות של משרד הרווחה והוא נועד לאפשר מתן שירות מהיר ויעיל יותר בזמן אמת. יצוין שמשרד הרווחה הינו לקוח ותיק של טלדור, והפרויקט הביא להרחבת הפעילות של הסניף האשקלוני של החברה.

לדברי גורמים בעיריית אשקלון, סגירת הסניף של טלדור בעיר מוכת האבטלה והטילים בפריפריה, תהווה מכה אנושה עבור מצב התעסוקה בעיר. זאת, בשל העובדה שמסביב לסניף של טלדור יש סביבת העסקה בתחומי ההסעדה, הניקיון וההסעות, שמהווים מקורות פרנסה למאות תושבים נוספים באשקלון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים