אבי קטקו, לשעבר מנמ"ר עיריית תל אביב-יפו, מונה למנהל לשכת התאגידים העירוניים שלה

קטקו יהיה אחראי במסגרת תפקידו על הקשר של העירייה עם חברות בנות שלה, בהן התיאטרון הקאמרי, גני יהושע, אחוזות החוף ונתיבי איילון ● הוא רואה במינויו לתפקיד החדש חלק ממגמה שבמסגרתה מנמ"רים מתקדמים בארגונים שבהם הם מועסקים לתפקידי ניהול בכירים

אבי קטקו, לשעבר מנמ"ר עיריית תל אביב-יפו, מונה למנהל לשכת התאגידים שלה. קטקו שימש כמנמ"ר העירייה במשך שבע שנים ופרש מתפקידו ביוני האחרון. הוא הוחלף על ידי סא"ל (מיל.) ליאורה שכטר.

לעיריית תל אביב-יפו יש כ-30 חברות בנות בתחומים שונים ומגוונים. מחצית מאותן חברות נמצאות בבעלות מלאה של העירייה, והמחצית השנייה – בבעלות משותפת שלה עם הממשלה וגורמים נוספים, בהם הוועד האולימפי, התזמורת הפילהרמונית ועיריית רמת גן.

בין החברות שנמצאות בבעלות מלאה של העירייה ניתן למנות את התיאטרון הקאמרי, מוזיאון ארץ ישראל, גני יהושע, היכל התרבות, תאגיד המים מי אביבים, חברת הפרויקטים והחניונים אחוזות החוף, הרשות לפיתוח כלכלי, חברת עתידים ונתיבי איילון.

לשכת התאגידים מהווה גורם מרכז המיישם את מדיניות העירייה ומהווה מעין "חברת אחזקות" שלה מול החברות הללו. הלשכה מטפלת, בין השאר, במינוי דירקטורים בחברות, יצירת ערך מוסף לעירייה מהן, קשר בין העירייה לתאגידיה ובין התאגידים עצמם, בקרה חשבונאית, סיוע להתנהלות וקשר למשרדי הממשלה השונים.

קטקו רואה במינויו לתפקיד החדש חלק ממגמה שבמסגרתה מנמ"רים מתקדמים בארגונים שבהם הם מועסקים לתפקידי ניהול בכירים. "השינוי הגדול הוא במעבר ל-'עולם תוכן' שונה, הכולל מגוון הרחב של תחומי פעילות, מעורבות מרתקת בתחומי החוק והמשפט, מקרקעין, חשבונאות, מיסוי, רגולציה, ממשל תאגידי, קשר עם משרדי ממשלה רבים והיכרות עם תמהיל רחב ביותר של אנשים", אמר. הוא הוסיף, כי "הבחירה שלי לעבור מתחום ה-IT לפעילות "עסקית" מוכיחה את עצמה, והניסיון שנצבר בשנים רבות של 'ניהול טכנולוגי' מעניק לי כלים וידע שאני מנצל אותם בתפקידי החדש". קטקו אמר בחיוך, כי "סוף סוף, גם אני אוכל להציג דרישות לגוף ה-IT כלקוח".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים