המירוץ של קספרסקי – פרק ב'

חברת אבטחת המידע קספרסקי (Kaspersky) החליטה לאחרונה להעניק חסות לקבוצת פרארי בתחרות פורמולה 1 היוקרתית. לכן, אין זה מפתיע שהחברה החרה לערוך כנס בעיר מונזה, בה התחילה המסורת כבר בשנות ה-20 של המאה הקודמת. כיום צופים בתחרות, המתגלגלת בין ערים שונות בעולם, מעל חצי מיליארד איש. גם על נתוני הצוותים, החברות, הנהגים והמכוניות המתחרות, חייבים להגן. יוג'ין קספרסקי, שייסד לפני 14 שנה את חברת אבטחת המידע הפרטית הגדולה בעולם, החליט שחסות במרוץ היוקרתי בעולם תביא לו עסקים פי עשרות מונים מדמי החסות הגבוהים (מיליוני דולרים בשנה). בתמורה זוכה קספרסקי להתחכך עם ענקיות גלובליות כגון מרצדס ורנו, חברות ביטוח, בנקים ועוד. הוא כבר יסגור איתם עסקה להגן על המידע שלהם.

אנה אמיליאנובה, היא מומחית תקשורת שיווקית בקספרסקי וניצפית בעת תיעוד הכנס במילאנו לפני תחילת מרוץ המכוניות במונזה

אלכסנדר ארופב הצטרף לקספרסקי לפני שנתיים ובתפקידו כדירקטור מידע, תחרות ומחקר השוק הוא הציג את הסיכונים ההולכים וגוברים בפניהם ניצבים המנמ"רים בארגונים בתחום אבטחת המידע

איליאנה ואואן הצטרפה לפני שנה ומחצה לקספרסקי לאחר קריירה מרשימה באורקל ובמיקרוסופט באירופה. היא מכהנת כסגנית נשיא בכירה המנהלת את מכירות אירופה. במסיבת העיתונאים הציגה את מוצרי האבטחה של קספרסקי לארגונים, לאחר הצלחת החברה בכיבוש השוק הצרכני

שטפן טנסה, חוקר בכיר במעבדות קספרסקי לאזור מזרח אירופה, המזרח התיכון ואפריקה, הציג את התפתחות הווירוסים ההולכים ונעשים חמקנים יותר ויותר

הכניסה לסוויטה של קספרסקי במסלול המירוץ של פורמולה 1 במונזה

קספרסקי ואיליאנה מהמרים על צוות פרארי, אך התברר בדיעבד שההימור על מוצרי אבטחת המידע של קספרסקי היה עדיף

המשך יבוא

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים