שינוי מבני בנס ישראל – עוברת לניהול מרכזי של המכירות

במסגרת השינוי מונה יואב צור לסמנכ"ל מכירות מרכזי בנס ישראל ● יחליף אותו בתפקיד מנהל המגזר הפיננסי, צורי חורין, שעבר מ-HP ישראל ● מטרת המהלך היא חיזוק מערך המכירות בחברה, צמיחה והגדלת המכירות שלה ● הרציונל שלו הוא הרצון לנהל את המכירות ממקום מרכזי אחד ולייצר מתודולוגיות, שיטות וכלים אחידים לתחום

הנהלת נס (Ness) ישראל החליטה לשנות את מודל המכירות שלה ולעבור לניהול מכירות מרכזי. בעקבות זאת, החליטה החברה למנות את יואב צור לתפקיד סמנכ"ל מכירות מרכזי בחברה. צור כיהן עד עתה כמנהל המגזר הפיננסי בנס ישראל, ויחליף אותו בתפקידו צורי חורין, שעבר לנס מ-HP ישראל.

מטרת המהלך היא חיזוק מערך המכירות בחברה, צמיחה והגדלת המכירות שלה. הרציונל של המהלך הוא הרצון לנהל את המכירות ממקום מרכזי אחד ולייצר מתודולוגיות, שיטות וכלים אחידים לתחום, בכפוף לתפיסת המבנה המטריציוני בחברה.

צור שימש מנהל המגזר הפיננסי מאז הקמתו, בסוף 2008. לפני כן הוא היה מנהל מכירות אסטרטגיות בנס ומנהל פעילות מיקור-חוץ ביבמ גלובל סרוויסס (IGS). ניהול המכירות יבוצע תחתיו במודל מטריציוני, משמע – מנהלי המכירות במגזרים השונים ימשיכו לדווח ניהולית למנהלי המגזרים, ובמקביל ידווחו לצור מקצועית. בתפקידו החדש יהיה צור אחראי למגוון נושאים: עמידת כלל המגזרים ביעדי המכירות של נס ישראל; בניית תשתית לניהול מכירות מרכזי, לרבות כלים, מעקב ופיקוח; יישום מתודולוגיה, אסטרטגיה, כלים ושיטות עבודה אחידות; בניית והטמעת מודל ניהול לקוח בקרב לקוחות נבחרים; ליווי והובלה אישית של עסקות אסטרטגיות; תעדוף משאבי המכירות בראייה רוחבית; וגיוס הכשרה וניהול מקצועי של צוותי המכירות. ככלל, צור ייצור תמונת מצב מכירות רוחבית בנס ישראל.

צורי חורין, מנהל המגזר הפיננסי בנס ישראלתפקידו האחרון של חורין היה מנהל מגזר הבנקאות ב-HP ישראל. בתפקידו הקודם הוא שימש כמנהל מגזר לקוחות פיננסים ובריאות בחטיבת HP Enterprise Services. לפני כן עבד בתפקידי ניהול ומכירות ב-EDS ישראל, קודם לרכישתה על ידי HP ולאחריה, בפורמולה, בקסור וכן 13 שנים ביבמ (IBM) ישראל. חורין יטפל בניהול המגזר הפיננסי לצידם של רמי פדלון, מנהל מגזר התעשייה, משה בר שלמה, מנהל המגזר הציבורי, גיא דנציג, מנהל דליוורי מרכזי, ואריה עמית, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי.

נס ישראל חולשת כיום על יותר משליש מהפעילות של נס בעולם ומשמשת לה מוקד עוצמה וידע. בשנים האחרונות התמקדה החברה בארץ בשירותי ערך מוסף ללקוחות ושיפור רווחיות, ושמה פחות דגש על צמיחה. כעת, כשמטרות אלה קודמו, יזם אפי קוטק, נשיא נס ישראל, מהלך של הקמת פונקצית מכירות מרכזית כלל ארצית וחוצת מגזרים, במטרה להשיג צמיחה והגדלת נתח שוק ולהעצים את כוח המכירות בנס ישראל ובנס גילון, שנרכשה לא מזמן. זהו היעד המרכזי של נס ישראל לשנים הקרובות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים