מטריקס השלימה פרויקט הקמה והתקנה של 130 כיתות חכמות בצפון; ההיקף: ארבעה מיליון שקלים

הפרויקט בוצע עבור ארגון קדימה מדע, נציגת World Ort ● הכיתות התוקנו בטוראן, המועצה האזורית הגליל התחתון, דבוריה, שפרעם, מאג'ר, צפת, נהריה, ראש פינה, כרמיאל, מעלות-תרשיחא ואבו סנאן ● הכיתה החכמה מאפשרת הוראה מקוונת המבוססת על שילוב מחשב, מקרן, תקשורת אינטרנט ולוח חכם ● הלוח החכם מתקשר עם המקרן, המחשב הנייח של המורה, המחשבים הניידים של התלמידים, ערכות ההצבעה והמדפסות

חטיבת האינטגרציה והתשתיות של מטריקס (Matrix) השלימה באחרונה פרויקט הקמת והתקנת 130 כיתות חכמות ב-24 בתי ספר באזור הצפון. הכיתות הותקנו בטוראן, המועצה האזורית גליל תחתון, דבוריה, שפרעם, מאג'ר, צפת, נהריה, ראש פינה, כרמיאל, מעלות-תרשיחא ואבו סנאן. הפרויקט בוצע עבור ארגון קדימה מדע, נציג World Ort, הפועלת לקידום לימודי מדעים וטכנולוגיה ושילוב טכנולוגיות מתקדמות במערכת החינוך בישראל. הוא נמשך כחצי שנה ועלותו הסתכמה בכארבעה מיליון שקלים.

במסגרת הפרויקט סיפקה מטריקס שירות ומענה לנושאי ההתקנה והחיבורים של כל הציוד הטכנולוגי שישמש מאות מורים ואלפי תלמידים בצפון. הכיתה החכמה מאפשרת הוראה מקוונת המבוססת על שילוב מחשב, מקרן, תקשורת אינטרנט ולוח חכם כמכלול למידה אופטימלי. הלוח החכם מתקשר עם המקרן, המחשב הנייח של המורה, המחשבים הניידים של התלמידים, ערכות ההצבעה והמדפסות, ומאפשר חווית למידה אינטראקטיבית ועתירת אמצעי ביטוי והפקה, לצד עבודה אישית וקבוצתית של הלומדים. בנוסף, הלוח כולל תוכנות בעלות תוכן לימודי-פדגוגי המשמש את המורה להעברת חומר הלימודים.

עד היום לא היו כיתות הלימוד בבתי הספר שבהם בוצע הפרויקט מאובזרות בשום ציוד מיחשוב. הייתה בהם מעבדת מחשבים אחת, שהייתה מוגבלת מבחינת שימוש התלמידים והמורים וללא אפשרות התחברות לאינטרנט.

עדי הייניש, מנהל תוכנית הכיתות החכמות בגליל מטעם קדימה מדע, אמר, כי "אנחנו שואפים להפוך בקרוב את כל כיתות הלימוד בגליל לכיתות חכמות שיעניקו לתלמידים סביבת לימודים מהנה וחווייתית".

הארדי לשם, מנהל הפרויקט במטריקס, ציין, כי "מטריקס גאה לקחת חלק בפרויקטים חינוכיים שיתרמו רבות לשיפור הלמידה וההשכלה הטכנולוגית בישראל. נשמח להמשיך בשיתוף פעולה הדוק עם ארגון קדימה מדע".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים