מי יחליף את אבי קטקו בעיריית תל אביב?

לקראת פרישתו של מנמ"ר עיריית תל אביב-יפו, אבי קטקו, שצפויה לרבעון הראשון של 2011, מתעורר עניין רב בקרב רבים בענף לגלות מי יזכה להחליף אותו. המדובר באחד התפקידים הבכירים בענף ה-ICT הישראלי וההערכה היא שהבחירה תיעשה רק לאחר שיפורסם מכרז פומבי בנושא. סביר גם להניח שעל התפקיד יתמודדו כמה מאות מנמ"רים ובעלי תפקידים אחרים.

בצוות ה-IT של קטקו מועסקים כמה אנשים שצברו ניסיון רב וראויים בהחלט לתפקיד, כגון איתיאל מעיין – ה-CTO של העירייה ורון שני – סגן המנמ"ר. מעיין ככול הנראה לא יתמודד, משיקולים פרטיים. שני מקובל על רבים כמועמד ראוי, אולם בעירייה מעדיפים לבצע את הליך הבחירה בצורה שקופה ומסודרת – כאמור, על ידי מכרז – ורק לאחר מכן לקבל את ההחלטה המתאימה. אז תכינו את העטים ותעקבו אחר הפרסומים, כי המכרז בדרך.

מכרז אחר שלא הסתיים הוא המכרז לאיתור מנמ"ר לבנק הפועלים, במקום דוד לוזון. הנהלת הבנק טרם הודיעה מי מבין ששת המועמדים שעלו לגמר, מתוך עשרות הבכירים שחברת ההשמה פנתה אליהם, נבחר. המועמד המוביל הוא לוי הלוי – סגן המנמ"ר ומנהל הפיתוח של בנק הפועלים. צמודים אליו הם המועמדים האחרים העובדים במשרות בכירות בארגונים גדולים.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אלי

    רון שני מועמד ראוי, מכיר את הרשות, מנוסה מאוד, מדוע לחפש החוץ כשיש מועמד איכותי פנימי? מה זה משדר לארגון?

אירועים קרובים