יחידת עילית

השבוע נפתחו מחזור 14 ו-15 של מסלולי ההכשרה הבין לאומיים למקצועני אבטחת מידע (CISSP) הבלעדיים של חברת GSECTRA באישור בלעדי של ISC2 ובשיתוף קבוצת אנשים ומחשבים. בין המשתתפים בקורס ניתן למצוא מנהלי אבטחת מידע, מנהלי פיתוח, ומנהלי QA של החברות המובילות במשק ובהן נטוויז'ן-013, נייס, ישראכארט, HP, בינת, !We, רשות השידור, בתי חולים ממשלתיים ופרטיים, גופי ביטחון וממשלה, SQLINK ועוד רבים אחרים.

איל וינטרוב, מנכ"ל GSECTRA, אמר כי "שיתוף הפעולה האסטרטגי עם קבוצת אנשים ומחשבים יעזור לקדם את אבטחת המידע בישראל ויאפשר ל-GSECTRA להגיע לקהל יעד נוסף ולשווקים חדשים".

חידוש עולמי ברוח ימי ה-iPad. מסלולי ההכשרה CISSP מועברים לראשונה בעולם על ידי iPad, כאשר לקהל המשתתפים במסלול ניתנים חומרי עזר נוספים על ידי "יחידת העילית בתחום אבטחת המידע הישראלי" - GSECTRA. ניצפה שני מימין: איל וינטרוב, אוחז בימינו את iPad המדריך

במסלול הבוקר מדריכה איריס לבארי, המכונה שון האריס הישראלית. (שון האריס היא המרצה בעלת חברת Logical Security - מספר אחת בעולם בתחום הדרכות CISSP באבטחת מידע. היא מסתובבת לה מקורס לקורס ומרצה במקומות שונים בעולם). לבארי מחזיקה בתואר שני במנהל עסקים (MBA) מאונ' ת"א, בתחום מערכות מידע וניהול טכנולוגי, בעלת תואר מהנדסת אלקטרוניקה (B.Sc) מאונ' ת"א, בתחום תקשורת נתונים ובעלת ההסמכה הבינלאומית CISSP בתחום אבטחת המידע. כמו כן, בעלת הכרות מעמיקה עם רגולציות: PCI DSS, SOX, הוראה 357 של המפקח על הבנקים, הוראת המפקח על הביטוח וחוק הגנת הפרטיות. לבארי היא מומחית בתחומים הבאים: ארכיטקטורה מאובטחת למערכות מידע, אבטחת מידע אפליקטיבית, עיצוב אפליקציות מאובטחות, ליווי פיתוח מאובטח, הצפנה, הדרכות כתיבה נכונה ותכנון תקשורת נתונים מאובטחת.

התלמידים המוכשרים שזכו ב-iPad ויזכו בתואר CISSP

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יואב צוברי

    רגע, מה זה אומר, שהמרצה הזאת היא גם מרדימה כמו שון האריס? רק בגרסא הישראלית?

אירועים קרובים