יום ההורים בחברת הפינטק ארניקס – לחיזוק המשפחה המורחבת

הוד רז, והוריו גליה וצבי רז.

אירועי החודשים האחרונים טלטלו את עולמם של עובדי ועובדות תעשיית ההיי-טק, וחברות ההיי-טק לא נשארו אדישות והגיבו בשורה של יוזמות תמיכה. חברת הפינטק ארניקס (Earnix) – המתמחה בפיתוח טכנולוגיות AI לתמחור והתאמה אישית של מוצרים בענפי הביטוח והבנקאות – הפכה את יום ההורים השנתי המסורתי במשרדיה ברמת גן לאירוע תמיכה וחיזוק הקשר של החברה עם משפחות העובדים והעובדות.

אורנה בלדרמן, סמנכ"לית HR בארניקס, אמרה: "המלחמה שפרצה בשביעי באוקטובר חיזקה אצלנו את ההכרה בחשיבות הקשרים הבינאישיים. לא רק בין העובדים והעובדות בחברה, אלא גם לא פחות חשוב – הקשר שלנו כחברה עם המשפחות וההורים. מפרוץ המלחמה נרתמנו לתמיכה בעובדים והעובדות שלנו במגוון היבטים, מתוך דאגה אמיתית לשלומם ולשלום יקיריהם. לאורך כל התקופה שמרנו על קשר עם המשפחות של מי שיצאו למילואים. הקשר עם ההורים התחזק, ולכן המפגש היה חשוב ומרגש במיוחד, על רקע המצב הנוכחי בישראל. אין לנו ספק שההתמקדות בהיבטים החיוביים של העשייה נטעה גאווה ותקווה הן בהורים והן בילדיהם הבוגרים, וחיזקה את שני הצדדים ואת התא המשפחתי המורחב. חשוב לא לשכוח גם בימים לא פשוטים אלה, שבכל חברה טמונות עוצמות מרשימות שבונות עתיד מבטיח".

אורנה בלדרמן לצד בארי מרט, סמנכ"ל מוצרים ומנהל תחום הבנקאות, הציגו את הפעילות של ארניקס, ההישגים הטכנולוגיים והעסקיים של החברה, תוכניות הצמיחה שלה וכיצד ילדיהם תרמו להישגים הללו ופרצו גבולות חדשים.

דיילי ציפי נצפתה, התרגשה וחזרה עם תמונה

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים