כנס השותפים השנתי של קומוולט: כיצד להשיג חוסן סייבר אמיתי

מימין לשמאל: רונן נוי – מנכ"ל קומוולט ישראל, ושמעון אמויאל – מנכ"ל אבנט.

קומוולט, ספקית מובילה של פתרונות הגנת נתונים וחוסן סייבר עבור ארגוני ענן היברידי, קיימה באחרונה את אירוע השותפים השנתי של החברה – Shift Partner Event – בהשתתפות עשרות משותפיה העסקיים באולם האירועים סנטרל בפתח תקווה.

האירוע, בהפקת אנשים ומחשבים, התקיים זו השנה השמינית, יחד עם חברת אבנט, המשמשת כמפיץ רשמי של קומוולט בישראל.

צוות המומחים של קומוולט הציג במהלך האירוע בהרחבה את החידושים של החברה, שיאפשרו להצעיד את הארגונים לחוסן סייבר אמיתי בזכות פלטפורמת Commvault Cloud Powered by Metallic AI.

במהלך האירוע, בנוסף, הוענקו פרסים לשותפיה המצטיינים של החברה לשנת 2023.

רונן נוי, מנכ"ל קומוולט ישראל, אמר כי, "אנחנו נמצאים בתהליך של מהפכה ועכשיו אנחנו מיישמים אותה. המהפכה היא היכולת לספק פלטפורמה היברידית, לא משנה היכן האיום נמצא – באתר המקומי או בענן – כאשר מדובר בפתרון המתאים לאיומים העכשוויים הקשורים לעולם הסייבר. קומוולט מקדימה משמעותית את המתחרים בתחום הזה. אנחנו מבצעים את המעבר מגיבוי מודרני לפלטפורמת חוסן סייבר, במטרה להתמודד גם עם אתגרי הלקוחות וגם עם האיומים העכשוויים. פתרון חוסן הסייבר של קומוולט מאפשר לספק את פתרון האבטחה הטוב ביותר לעולם הגיבוי, ואת יכולת השחזור המהירה ביותר והחכמה ביותר, כאשר אף מתחרה בשוק לא מציע פתרון שלם כמו שלנו".

שירה פרונר, מנהלת השותפים העסקיים של קומוולט ישראל, אמרה: "היכולת של הצוות שלנו לעבוד באופן שוטף עם השותפים היא אחת החוזקות שלנו, ומה שמאפשר לנו לספק את הפתרונות הטובים ביותר ללקוחות, אשר זקוקים לנו כיום יותר מתמיד, והתפקיד שלנו הוא לזהות את הצרכים שלהם ולתת להם מענה".

דיילי ציפי השתתפה, התרשמה וחזרה עם תמונות

צוות קומוולט ישראל (בחלקו). מימין: קובי לידגי - מנהל הצלחת לקוח בכיר; אוהד בן קינמון - מנהל לקוחות טכני; כפיר שפיר - מנהל מכירות מגזר אנטרפרייז; רונן נוי - מנכ"ל קומוולט ישראל; איציק סקוברוניק - מהנדס מכירות בכיר; ברק זיגדון - מנהל מכירות מגזר ביטחון; איתן מארבי - מהנדס מערכות; שירה פרונר - מנהלת השותפים העסקיים; ו-מעוז ישראלי - מנהל לקוחות טכני.

צוות קומוולט ישראל (בחלקו). מימין: קובי לידגי – מנהל הצלחת לקוח בכיר; אוהד בן קינמון – מנהל לקוחות טכני; כפיר שפיר – מנהל מכירות מגזר אנטרפרייז; רונן נוי – מנכ"ל קומוולט ישראל; איציק סקוברוניק – מהנדס מכירות בכיר; ברק זיגדון – מנהל מכירות מגזר ביטחון; איתן מארבי – מהנדס מערכות; שירה פרונר – מנהלת השותפים העסקיים; ו-מעוז ישראלי – מנהל לקוחות טכני. צילום: ניב קנטור

שירה פרונר, מנהלת השותפים העסקיים של קומוולט, מסכמת בפני השותפים העסקיים את השנה שחלפה ומספרת מה צפוי בשנה הקרובה.

שירה פרונר, מנהלת השותפים העסקיים של קומוולט, מסכמת בפני השותפים העסקיים את השנה שחלפה ומספרת מה צפוי בשנה הקרובה. צילום: ניב קנטור

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים