120 יזמים צעירים מהפריפריה יעברו הכשרות טכנולוגיות שפיתחה מיקרוסופט

ההכשרות הן פרי שיתוף פעולה בין החברה לעמותת יוניסטרים, ויועברו על ידי מכללת תפוח בשישה יישובים: אור יהודה, אילת, נתיבות, עפולה, עכו ונצרת עילית ● בין היתר, ילמדו החניכים את יסודות המחשב, שימוש באינטרנט, הכנת מצגות, בנייה ועיצוב אתרים, עיצוב והפקה של חומרים שיווקיים ושימושים עסקיים מתקדמים בסביבת אופיס

מיקרוסופט (Microsoft) ישראל ועמותת יוניסטרים הודיעו, כי 120 יזמים צעירים יעברו קורס ייעודי בן 50 שעות שפיתחה החברה. הקורס מיועד להכשיר אותם בשימוש בטכנולוגיה לצרכים של פיתוח עסק, וייערך במסגרת התוכנית של יוניסטרים להכשרת יזמים צעירים מהפריפריה.

בין היתר, ילמדו החניכים את יסודות המחשב, שימוש באינטרנט, הכנת מצגות, בנייה ועיצוב אתרים, עיצוב והפקה של חומרים שיווקיים ושימושים עסקיים מתקדמים בסביבת אופיס (Office). עמותת תפוח (Appleseed Academy) היא זו שתנהל ותעביר את ההכשרה, וכן תתאים אותה לתוכניות יוניסטרים. היזמים הצעירים ישלבו את הידע הטכנולוגי והכלים החדשים בפרויקטים שהם מפתחים ויגישו במסגרת תחרות יזם השנה של יוניסטרים. בתום הקורס יוענקו לחניכי התוכנית תעודות גמר ממיקרוסופט ומהעמותה.

התוכנית תופעל בשישה ממרכזי יוניסטרים – באור יהודה, אילת, נתיבות, עפולה, עכו ונצרת עילית. בכל קבוצה יטלו חלק כ-20 חניכים, ובסך הכול יעברו את ההכשרה כ-120 בני נוער.

שיתוף הפעולה בין מיקרוסופט ישראל ויוניסטרים כולל השקעה של 300 שעות לימוד, ומבוצע במסגרת תוכנית UP (ר"ת Unlimited Potential) של מיקרוסופט העולמית. הפרויקט מיועד לצמצם פערים דיגיטליים באוכלוסיה ולהכשיר טכנולוגית בקהילה. והוא מיושם ב-45 מדינות בעולם בהשקעה כוללת של כמיליארד דולרים. בישראל מתמקדת ההכשרה בפרויקטים לקידום נשים מובטלות לתעסוקה, וכן בהכשרות במגזר הערבי, באוכלוסייה החרדית וכאמור – בקרב בני נוער בפריפריה.

איריס רף-רונן, מנכ"ל יוניסטרים, אמרה, כי הקורס הוא "נדבך חיוני בתוכנית ההכשרה של יוניסטרים". לדבריה, "בתקופתנו, מנהיג עסקי חייב להיות בעל כישורים טכנולוגיים מצוינים. קורס זה פותח את האפשרות לחניכינו לזכות בהכשרה טכנולוגית מן המעלה הראשונה".

עו"ד אורלי פרידמן מרטון, יועצת משפטית ומנהלת תחום אחריות חברתית במיקרוסופט ישראל, אמרה, כי הקורס הוא "חלק מהפעילות שלנו שנועדה לאפשר ולייצר הזדמנויות תעסוקתיות. הכלים הטכנולוגיים הינם הכרחיים וקריטיים בעידן הנוכחי. העברת והנגשת מיומנויות מחשב לנוער בפריפריה משמשת נדבך נוסף וחשוב בהכשרה שלהם להנהיג ולהוביל פרוייקטים חברתיים ועסקיים. תוכנית זו מאפשרת הזדמנות חברתית ועסקית ליזמויות ולהשתלבות מוצלחת, יעילה ומפרה של בני נוער אלה בכלכלה הישראלית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים