באה לבקר במאורת הנמר: איריס שיפרין

08/02/2024 13:34
הגיעה למאורת הנמר. איריס שיפרין, מנמ"רית ותיקה במשק.

איריס שיפרין, מנמ"רית ותיקה במשק, הן בסונול והן במלם-תים, ואחרי קריירה משמעותית ומגוונת באגף התקשוב בצה"ל, הגיעה אלי לביקור במאורת הנמר.

ההיכרות שלנו ארוכת שנים וזו הייתה בשבילנו הזדמנות מצויינת לשבת, לשוחח להתעדכן, וקצת להעלות חיוך גם בזמנים המורכבים הללו.

בתקופה האחרונה, כך סיפרה איריס, היא הועסקה כמנמ"רית וסמנכ"לית מערכות מידע בארגונים. עשייתה מינפה את החברה שבה טיפלה במגוון היבטים, עם דגש חזק על תחום החדשנות והטרנספורמציה הדיגיטלית, וכן על מעבר הארגון לאוטומציה בתהליכים ארגוניים פשוטים ומהירים ומכל אמצעי ומכל מקום, בניית אפליקציות ואתרים ללקוחות ולעובדי הארגון, שיתופי פעולה עם חברות במשק, דחיפה של נתונים לקבלת החלטות למנהלים, טפסים ותהליכים דיגיטליים.

בנוסף למדתי משיחתנו שאיריס העבירה את הארגון למערכת SF CRM מתקדמת, נגישה ונוחה, ובעיקר כזו המהווה "משקפיים" מדויקים וחדים למנהלים, לדעת 360 מעלות על הלקוח. עוד תחומים בהם התמקדה והם מעבר ל-365 בענן, קונסולידציה של מערכות ולא מעט גם בתחום הסייבר מניעה ולמידת הארגון. כל זה לארגון מורכב וגדול עם אלפי עובדים וחברות בנות.

עם הניסיון הרב של איריס, היא תמיד בוחנת בראייה רחבה את צרכי הארגון, מפתחת אסטרטגיה ותוכנית אב נכונה ומביאה הצלחות מהירות, במטרה להקפיץ את הארגון קדימה, להיות יעיל, תחרותי במשק, עם הכלים המתאימים ולמידותיו.

מהיכרותי את איריס, יכולות ההנעה וההשפעה שלה בקריירה המקצועית גבוהות מאוד, והיא אף קיבלה פרסים על כך, גם אצלנו כשנבחרה בתואר מנמ"רית מצטיינת ועל פרויקטים גדולים אותם הובילה. 

בנוסף, איריס עוסקת בספורט, בעיקר הרבה בריצה ופילאטיס מכשירים. בתקופה שכזו איריס, כמו רבים במדינתנו, מקדישה גם את זמנה בתרומה לקהילה, גם ללוחמים ולמפונים. אבל לא רק. מזה שנים איריס פועלת במסגרת קבוצת הריצה של ה-טאף מאדר (Tough Mudder) בהתנדבות לעמותת גדולים מהחיים המסייעת לילדים חולי סרטן, במטרה להקים להם גני חלומות – וכן בליווי של בוגרי המחלה כמנטורית לחזרה לפעילות והגשמת שאיפותיהם לדרך חדשה.

עם הראייה הרחבה הזו והניסיון הרב, איריס מסתכלת בסיפוק לאחור ובאנרגיות גדולות (ולמי שמכיר, לאיריס לא חסר) לצאת לדרך חדשה. ואם התוכנית תצא לפועל, אף יתכן שבקרוב זה יקרה, ואולי היא אפילו תחצה צד מלקוח לספק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים