מתחילת המלחמה: עובדי בזק בינ"ל השתתפו במגוון פעילויות התנדבות

העובדות והעובדים של בזק בינלאומי - אשר לה כ-700 מועסקים בסך הכל - נרתמים למען הקהילה בשגרה לאורך כל ימות השנה, אך מאז ה-7 באוקטובר הפעילויות המבורכות שלהם הוגברו במיוחד

משמחים את דיירי בית האבות נאות השרון. עובדי ועובדות בזק בינלאומי.

מאז פרוץ המלחמה, ההתנדבות של עובדי בזק בינלאומי – אשר לה כ-700 מועסקים בסך הכל – למען הקהילה גדלה במיוחד. גם בשגרה ולאורך כל ימות השנה עובדי בזק בינלאומי שותפים לפעילויות התנדבות רבות, אך מאז ה-7 באוקטובר – הפעילויות המבורכות שלהם הוגברו במיוחד.

רבים מהעובדים כבר השתתפו במגוון נרחב ורב של פעילויות התנדבות ותרומה לקהילה. בין היתר השתתפו העובדים בחלוקת מזון למפונים ולחיילים, תרמו וסייעו להשגת ציוד לחיילים, כמו גם משחקים ובגדים למפונים. בנוסף העובדים השתלבו בהפעלת ילדים במסגרות חינוכיות, יצאו לסייע לחקלאים ברחבי ישראל, סייעו לקשישים, למשפחות יחידניות ועוד. כמו כן, אימצה החברה את המשפחות המפונות המתגוררות במלון פרימה לינק בפתח תקווה, ולהן הם מעניקים ציוד, ארוחות וסדנאות לילדים.

תורמים ארוחות למפונים במלון פרימה לינק פתח תקווה. עובדי ועובדות בזק בינלאומי.

תורמים ארוחות למפונים במלון פרימה לינק פתח תקווה. עובדי ועובדות בזק בינלאומי. צילום: יח"צ

"הרוח הישראלית גדולה מכל משבר ומכל איום"

ביום ההתנדבות הבינלאומי, בחרו בחברה לציין את העשייה הקהילתית הענפה מאז תחילת הלחימה במגוון פעילויות כגון: העברת סדנת קישוט עוגיות טעימה במיוחד לילדים וסדנת עיצוב קאפקייקס צבעונית למפונים הלנים במלון פרימה שבפתח תקווה, והעניקו סיוע לחקלאים בכפר מעש בקטיף פירות הדר ואבוקדו. כמו כן נתרמו צעצועים ומשחקים אשר נאספו על ידי כלל עובדי החברה למען הילדים המאושפזים בבית חולים שניידר ולמשפחות המפונים. בנוסף, עשרות ארגזים עם בגדים, אשר גם הם נאספו על ידי עובדי בזק בינלאומי הועברו למשפחות המפונים.

עובדות בזק בינלאומי בסדנת קפקייקס למשפחות המתגוררות בפרימה לינק פ"ת.

עובדות בזק בינלאומי בסדנת קפקייקס למשפחות המתגוררות בפרימה לינק פ"ת. צילום: יח"צ

בחברה התנדבו גם למען הגיל השלישי: העובדים יצאו לשמח את 300 הדיירים אשר נמצאים בבית אבות נאות השרון בפתח תקווה, ביניהם ניצולי שואה ותושבים מבוגרים אשר פונו מבתיהם בדרום ובצפון בשל המצב. כמו כן, החברה נמצאת בקשר שוטף עם עיריית פתח תקווה ומסייעת בכל הניתן ונרתמת לכל בקשה. לאחרונה בזק בינלאומי אף קיבלה תעודת הוקרה מראש עיריית פ"ת, רמי גרינברג, על תמיכה וסיוע לטובת מפוני הצפון והדרום, חיילים ומילואימניקים.

הנהלת בזק בינלאומי בקטיף תפוזים בכפר מעש.

הנהלת בזק בינלאומי בקטיף תפוזים בכפר מעש. צילום: יח"צ

"ההתנדבות בבזק בינלאומי היא דרך חיים. מאז תחילת הלחימה עובדות ועובדי בזק בינלאומי מגויסים בצורה מלאה לתמיכה, סיוע ועזרה בכל בקשה שמגיעה אלינו", אמרה ליאת חיניץ אברהמי, מנהלת משאבי האנוש של החברה. "אנו שמחים לראות את ההתגייסות של העובדים ואנו מצידנו מאפשרים להם את הזמן להתנדב ומשבצים אותם בפעילויות, עליהן אנו זוכים לתודה והערכה מחממות לב. מרגש אותנו לראות כיצד עם ישראל כולו נרתם למאמץ ומוכיח כי הרוח הישראלית גדולה מכל משבר ומכל איום. רק ביחד ננצח".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אמיר לנדאו

    כיף לקרוא. כל הכבוד לבזק בינלאומי, תמשיכו ככה.

אירועים קרובים