מגן מרגלית מונה לסמנכ"ל הדיגיטל של קוד ווליו

מרגלית מצטרף לחברה לאחר כמעט 20 שנים בבנק הפועלים ● הוא יתמקד בקידום המוצר של החברה, שמסייע לבניית והגברת יכולות עסקיות באמצעות פלטפורמות וכלים דיגיטליים

מגן מרגלית, סמנכ"ל הדיגיטל של קוד ווליו.

מגן מרגלית מונה לסמנכ"ל הדיגיטל (CDO) של חברת הטכנולוגיה קוד ווליו, שמהווה חלק מספיד ווליו – כך הודיעה החברה השבוע. במסגרת תפקידו, הוא יתמקד בקידום המוצר של החברה, שמסייע לבנייה והגברה של יכולות עסקיות של ארגונים באמצעות הטמעה ושימוש חכם בפלטפורמות וכלים דיגיטליים.

לפני שהצטרף לקוד ווליו, מרגלית עבד במשך כמעט שני עשורים בבנק הפועלים, שם הוא שימש במגוון תפקידים טכנולוגיים. בין היתר, הוא ניהל את מערך המודרניזציה והחדשנות בבנק, שהינו גוף טכנולוגי שכולל כ-250 עובדים, והיה אחראי על הקמת ארכיטקטורה מודרנית מבוססת ענן ועל היבטי הטרנספורמציה הדיגיטלית בארגון. כמו כן, הוא הוביל מול בנק ישראל את המשא ומתן להקמת מרכז מחשוב חדש לבנק הפועלים.

מרגלית הוא בעל תואר ראשון במדעי המחשב עם התמחות בביו-אינפורמטיקה מהמכללה האקדמית תל אביב-יפו, ובעל תואר שני במנהל עסקים עם התמחות בטכנולוגיה ויזמות מאוניברסיטת תל אביב. כמו כן, הוא סיים הכשרת דירקטורים מטעם לה"ב – גם כן באוניברסיטת תל אביב.

טלי שם טוב, מנכ"לית קוד ווליו, אמרה כי "מרגלית נבחר להוביל את הטרנספורמציה הדיגיטלית של לקוחות החברה תוך כדי התאמת הפתרונות הנכונים לארגונים מתוך ראייה רחבה – מצד אחד הטמעה נכונה של ארכיטקטורה מודרנית וזינוק טכנולוגי, ומהצד השני הובלת התהליך הארגוני והעסקי לניצול נכון של היכולות החדשות בזמן קצר. אני בטוחה שניסיונו העשיר והמגוון, כמו גם האישיות וסולם הערכים שלו, יתרמו רבות לקוד ווליו".

לדברי מרגלית, "לאחר כמעט 20 שנים מספקות בבנק הפועלים אני יוצא לדרך חדשה, ומשוכנע שקוד ווליו תהיה הבית השני שלי. במיוחד עכשיו, במלחמה, ארגונים נדרשים ליכולת מהירה ליצירת שירותים ויכולות חדשות, תוך שמירה על רציפות והמשכיות עסקית, ואני שמח להיות חלק מהתהליכים הללו".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים