דורון סלע מונה למנכ"ל אייקון גרופ

דורון סלע, מנכ"ל אייקון גרופ.

דורון סלע מונה למנכ"ל אייקון גרופ, שהינה, בין היתר, המפיצה של מוצרי אפל, לנובו ו-אסוס בישראל, והבעלים של רשת החנויות iDigital (איידיגיטל). סלע יחל את תפקידו עם פתיחת שנת 2024 ויחליף את דוידי פיאמנטה, שעתיד לסיים את תפקידו בחודש דצמבר 2023.

סלע מביא עימו ניסיון ניהולי עשיר. בשלוש השנים האחרונות כיהן כמנכ"ל קבוצת אקרשטיין הציבורית. לפני כן, כיהן כמשנה למנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה, וכמשנה למנכ"ל של קבוצת הרכב צ'מפיון מוטורס.

צבי יוכמן, יו"ר אייקון גרופ, מסר: "אני מברך על הצטרפותו של דורון, שהינו מנהל מוערך ומנוסה עם כ-20 שנות ניסיון ניהולי, פיננסי וקמעונאי בעולמות מוצרי הצריכה, הקמעונאות והרכב, ובעל רקורד של הצלחות מוכחות ועקביות של הצמחת הפעילויות שתחת אחריותו. בטוחני כי דורון יוביל להמשך מגמת הצמיחה של אייקון גרופ בכלל ושל רשת החנויות של iDigital בפרט. בהזדמנות זו ברצוני להודות לדוידי על תרומתו הרבה במהלך כהונתו כמנכ"ל הקבוצה ולאחל לו הצלחה בהמשך דרכו".

סלע, המנכ"ל הנכנס, מסר: "אייקון גרופ הינה חברה מובילה בתחומה, החולשת על שורה של מותגים בינלאומיים, ובכוונתי להצעיד אותה על-פי אסטרטגיה עסקית ברורה לפסים של צמיחה בהכנסות וברווחים, הן בפעילות ההפצה והן בפעילות הקמעונאית, כשבמקביל נפעל להמשך הרחבת סל המותגים שאנו מייצגים בשוק הישראלי".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. זוהר

    איש חריף עם חוש מסחרי מצוין ודרייב אדיר. בחירה מעולה !

אירועים קרובים