לילך דנביץ' מונתה לדירקטורית במעבדת החדשנות של NTT

לילך דנביץ', דירקטורית אסטרטגיה ושותפויות במעבדת החדשנות הישראלית של NTT.

NTT ישראל, מרכז החדשנות הישראלי של תאגיד הענק היפני NTT, הודיע באחרונה על מינויה של לילך דנביץ' לדירקטורית אסטרטגיה ושותפויות. דנביץ' תקדם שיתופי פעולה אסטרטגיים של NTT ישראל עם חברות וסטארט-אפים מקומיות, כמו גם פיתוח והטמעת טכנולוגיות מתקדמות בזרועות הפעילות העסקיות הגלובליות של NTT ובאלפי לקוחותיה ברחבי העולם – כולל בתחומי בריאות דיגיטלית, פינטק, בינה מלאכותית ואנרגיה.

דנביץ' מביאה עימה ניסיון של למעלה מ-15 שנה בתחום ההשקעות והפיתוח העסקי בתחומי הטכנולוגיה השונים. מזה מספר שנים היא מרצה בקמפוס אדלסון ליזמות באוניברסיטת רייכמן ומנחה סמינרים להקמת מיזמים. טרם הצטרפותה ל-NTT, היא עבדה כיועצת אסטרטגית ועסקית לחברות טכנולוגיות ולגופים פיננסיים וקרנות בארץ ובעולם, בתחומים מגוונים הכוללים פינטק, בריאות דיגיטלית, אנרגיה, תוכנה תאגידית (Enterprise software) ובינה מלאכותית. היא מביאה איתה ניסיון עסקי מגוון אחרי שכיהנה כשותפה בקרן ההשקעות iAngels VC, המנהלת כ-400 מיליון דולר ומשקיעה בטכנולוגיה ישראלית; ניהלה את הפיתוח העסקי ופורטפוליו ההשקעות בקרן הקלינטק הציבורית אלומיי קפיטל (בראשות שלמה נחמה, יו"ר בנק הפועלים לשעבר) ועבדה מספר שנים כעו"ד בכירה במחלקת ההיי-טק במשרד ש. הורוביץ ושות'. בנוסף דנביץ היא בוגרת היחידה הטכנולוגית 8200.

הצטרפותה של דנביץ' למעבדת החדשנות של NTT בישראל, אשר הושקה לפני כשנתיים, נועדה להרחיב את תשתית ופעילות התאגיד הגלובלי בארץ, באופן שיאפשר להעמיק את ההשקעות ושיתופי הפעולה האסטרטגיים עם השחקנים המובילים בשוק הטכנולוגיה הישראלי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים