אמציה קידר מונה לסמנכ"ל השיווק הגלובלי של אותנטיקס

אמציה קידר, סמנכ"ל השיווק הגלובלי של אותנטיקס.

חברת אותנטיקס (AU10TIX) – המתמחה בתחום אימות זהויות דיגיטליות – הודיעה באחרונה על מינויו אמציה קידר לסמנכ"ל השיווק הגלובלי של הארגון (CMO). בתפקידו החדש קידר יוביל וינהל את מערך השיווק, במטרה להרחיב את הפעילות העסקית, ולתמוך במגמת הצמיחה של הארגון. קידר מביא איתו ניסיון מוכח ורקורד עשיר בבניית והובלת אסטרטגיית שיווק לחברות בשלבי צמיחה מואצת, עם מומחיות לתעשיות B2B/B2Gov ותעשיות SaaS. לפני שהצטרף לאותנטיקס, שימש קידר כסמנכ"ל שיווק בחברת סלברייט (Cellebrite), שם הוביל במשך כשש שנים את מערך השיווק (Field Marketing). לפני כן, מילא תפקידים בכירים במיקרוסופט, AllJobs CA Technologies ו-RISCO Group. קידר הוא בעל תואר שני במנהל עסקים, בשיווק וטכנולוגיות מידע מהאוניברסיטה העברית בירושלים.

דן ירושלמי, מנכ"ל אותנטיקס: "אמציה הוא חיזוק משמעותי לחברה, הניסיון והידע הניהולי שלו בתחומי השיווק והמכירות, הופכים אותו להתאמה הטבעית לתפקיד. אמציה יוביל את הרחבת הפעילות העסקית הגלובלית, תוך גדילה בכוח האדם בגיוסים חדשים בעולם ובמרכז הפיתוח בישראל. אותנטיקס תמשיך לבסס את מעמדה כמובילה עולמית באימות זהויות דיגיטליות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים