עמותת גשר אל הנוער מסכמת שנה: 28 בני נוער סיימו בגרות מלאה

עמותת גשר אל הנוער, המטפלת בבני נוער בסיכון, ציינה את סוף שנת הפעילות בסדרת טקסים שנערכו במקומות שונים שבהם פועלת העמותה, בהם בית קרן פרידמן ברעננה.

בוגרי גשר אל הנוער בבית קרן פרידמן ברעננה.

עמותת גשר אל הנוער, המטפלת בבני נוער בסיכון, ציינה את סוף שנת הפעילות בסדרת טקסים שנערכו במקומות שונים שבהם פועלת העמותה, בהם בית קרן פרידמן ברעננה.

ישי שניידובר, מנכ"ל העמותה, סיפר כי "השנה הושג שיא בוגרים, כאשר 28 בני נוער סיימו בגרות מלאה בבתים בתל אביב, ברעננה וברמת גן".

ישי שניידובר, מנכ"ל עמותת גשר את הנוער, בטקס בתל אביב.

ישי שניידובר, מנכ"ל עמותת גשר את הנוער, בטקס בתל אביב. צילום: פרטי

עמותת גשר אל הנוער נוסדה על ידי ורדה ודב הלפרין. ורדה היא מורה לשעבר וכיום נשיאת העמותה, ודב הוא מוותיקי ענף ההיי-טק ובעלים של חברת HMS. העמותה מלווה ומסייעת לתלמידי תיכון שנכללים תחת ההגדרה של נוער בסיכון ומעניקה להם בית חם במקומות שונים בארץ, שהם באים אליהם לאחר שעות הלימודים, שם הם מקבלים שיעורי עזר, ליווי צמוד של חונכות, ארוחה חמה והקניית כישורי חיים. חלק גדול מבני הנוער מתגייסים לשירות משמעותי בצה"ל, ואף מגיעים לדרגות קצונה.

טקס הסיום הראשון היה בבית גשר אל הנוער בתל אביב, שבו סיפרו הבוגרים על תחילת דרכם בעמותה ועל הנחישות שלהם ללא ויתורים להגיע להצלחה ועל גיוסם לצה"ל או למכינה צבאית. טקסים נוספים נערכו ברמת גן וברעננה, שם הפעילות משותפת עם קרן פרידמן על שם שלומית ואלחנן פרידמן, שם ציינו, בין היתר, כי השנה סיימו בהצלחה 14 בני נוער את בחינות הבגרות שלהם. בכל האירועים השתתפו נציגי הרשויות, כשברעננה השתתף גם ראש העיר, חיים ברוידא.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים