ווייט האט ציינה עשור עם הנשיא העשירי ראובן (רובי) ריבלין

באירוע נוכחו גם מאות בכירים ממשרדי הממשלה, המגזר העסקי והציבורי

רובי ריבלין עם הנהלת ווייט האט.

חברת הגנת הסייבר ווייט האט (WHITE-HAT – או כובע לבן) חגגה עשור לפעילותה באירוע שהתקיים בבית על הים בתל אביב, בהשתתפות מאות בכירים מהחברות המובילות במשק במגזרים העסקי, הציבורי והממשלתי.  

ווייט האט הוקמה בשנת 2013 על ידי שרון נימירובסקי ונרכשה בשנת 2021 על ידי ענקית הטרנספורמציה הדיגיטלית האמריקאית EPAM. מנכ"ל החברה הוא עופר לוינגר.

את האירוע פתח הנשיא העשירי של מדינת ישראל, ראובן (רובי) ריבלין, ואמר בין היתר כי "קיים מרחק עצום ביכולות ובהזדמנויות בין המרכז לפריפריה. צריך לזכור – אין מדינת ת"א ומדינת ב"ש, אין מדינת ת"א ומדינת יש"ע, אין מדינת ת"א של יהודים ומדינת יפו של ערבים. כולנו נמצאים כאן יחד ואין דרך אחרת". ריבלין הוסיף: "ישראל היא מדינה יהודית בהגדרתה ובאותה נשימה דמוקרטית וליברלית. לא ניתן להפריד בין מדינה יהודית לדמוקרטית, זאת חובתנו". בהקשר לפעילות הסייבר בישראל, ציין ריבלין "אויבינו יכולים ומסוגלים בתחום הסייבר, ולכן יש להמשיך ולבסס את ממד הסייבר ביחידות הביטחוניות".

לרגל האירוע הגיע לארץ סם ריהמן, סגן נשיא בכיר ומנהל פעילות הסייבר של EPAM, אשר הציג את החזון של EPAM בתחום אבטחת הסייבר. הוא פנה למנהלי מערכות המידע ומנהלי אבטחת המידע בקהל ואמר –  "בכל רגע נתון יש האקר במערכת שלכם, והשאלה היא רק עד כמה הוא חשוף למידע שלכם. הוא מנסה כל הזמן להעמיק את אחיזתו בארגון, הוא עקשן וקשה לתפוס אותו".

על הקשר בין EPAM ל-ווייט האט אמר ריהמן: "מצא חן בעיני שב-ווייט האט הבינו שכדי להתמודד עם האקרים, יש לחשוב ולהתנהג כמותם".

הוא שעשע את הקהל כשתאר בהומור את הקשר שלו עם ווייט האט כדומה לקשר עם בת זוגו – "עושה לי חיים קשים, אבל שווה את זה".

בחלק הבידורי של הערב, שנמשך משעות אחה"צ אל תוך הלילה, הופיע המנטליסט ליאור סושרד, שריתק את הקהל עם היכולות העל-חושיות שלו. לצד ארוחה משובחת ועל רקע השקיעה, נחתם יום ההולדת העשירי של החברה עם עוגת ענק ומסיבת ריקודים. 

דיילי ציפי הצטרפה, חגגה וחזרה עם תמונות

מליאת האירוע, עם הנשיא העשירי, רובי ריבלין.

מליאת האירוע, עם הנשיא העשירי, רובי ריבלין. צילום: אסף רביבו

ליאור סושרד, עושה קסמים לקהל.

ליאור סושרד, עושה קסמים לקהל. צילום: אסף רביבו

מנכ"ל ווייט האט, עופר לוינגר, והעוגה.

מנכ"ל ווייט האט, עופר לוינגר, והעוגה. צילום: אסף רביבו

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים