שרית ריינר פרומקס מונתה למנהלת הטכנולוגיות הראשית של פיוניר

ריינר פרומקס הייתה כלת פרס ביטחון ישראל וסגנית נשיא במיקרוסופט מו"פ ● אסף רונן, ה-CPO: "נרגשים לשתף את שרית כמובילה בתחומה בחזון החברה - יצירת כלכלה חופשית, הוגנת וצומחת ללא מגבלת גבולות גיאוגרפיים"

שרית ריינר פרומקס, מנהלת הטכנולוגיות הראשית ב-פיוניר.

חברת הטכנולוגיה הפיננסית פיוניר (Payoneer) הודיעה אתמול (ב') על מינויה של שרית ריינר פרומקס לתפקיד מנהלת הטכנולוגיות הראשית (CTO) שלה. במסגרת תפקידה, ריינר פרומקס תנהל את מעבר מערכות החברה לענן, ולפיתוח הענן הפיננסי במרכז המחקר והפיתוח של החברה בישראל. ריינר פרומקס מצטרפת לחברה לאחר כהונה כסגנית נשיא בחטיבת האבטחה העולמית של מיקרוסופט והובלת מחקר ופיתוח של מוצרי אבטחה. כמו כן היא כיהנה כחברת הנהלה במרכז הישראלי של מיקרוסופט. קודם לכך, שירתה כ-20 שנה במערכת הביטחון בתפקידים טכנולוגיים בכירים, תוך פריצת דרך כאחת מחלוצות הסייבר הישראלי. במהלך שירותה הוענק לשרית פרס ביטחון ישראל. לצד אלו, העיסוק בהעצמת האדם והסיוע לקהילה משולבים בעבודתה של שרית בפרויקטים ייעודיים לגיוון העובדים בהיי-טק ונוכחים באופן יומיומי בגישתה הניהולית.

חברת הפינטק פיוניר.

חברת הפינטק פיוניר.

"צעד משמעותי ונוסף לעבר היות פיוניר חברת פינטק המבוססת ענן"

חברת הפינטק פיוניר – שנוסדה ב-2005 על ידי יובל טל ובן יניב צ'צ'יק, שכיהן כסמנכ"ל הטכנולוגיות ופרש ממנה ב-2015 – מתמחה בשירותי העברת כספים אלקטרונית ובביצוע תשלומים במסחר אלקטרוני. מטה החברה נמצא בניו יורק ולה סניפים במדינות נוספות, אך מרבית עובדיה מועסקים במרכז המו"פ הקרוי פיוניר מחקר ופיתוח השוכן בישראל, בפתח תקווה. לחברה שיתוף פעולה עסקי עם חברת כרטיסי האשראי מאסטרקארד.

מהחברה נמסר כי "מאז 2005, פיוניר מעצבת אקוסיסטם גלובלי אמיתי, כך שכל העולם יוכל לממש את הפוטנציאל הגלום בו. פיוניר מציעה עולם שלם של הזדמנויות הפתוחות בפניכם, ומניעה צמיחה ללקוחותיה – החל מיזמים קטנים עם שאיפות גדולות בשווקים מתעוררים, ועד למותגים הדיגיטליים המובילים בעולם כמו Airbnb, אמזון, גוגל, אפוורק ווולמארט".

שרית ריינר פרומקס, ה-CTO הנכנסת: "אני שמחה להיכנס לתפקיד משמעותי בחברה גלובלית שמסייעת לעצמאיים ובעלי עסקים להתפרנס, ולתרום לצמיחה כלכלית ושיפור איכות החיים בכל רחבי העולם. פיוניר היא חברה בינלאומית וחזקה, עם שורשים ישראליים איתנים וביסוס אדיר בארץ. לפנינו ניצב פרויקט פורץ דרך של בניית הענן הפיננסי הגדול בעולם, שיעביר בכל יום מיליארדי דולרים באופן מאובטח ומיידי. אני מחכה בקוצר רוח להתחיל לעבוד עם עובדי החברה בכל העולם ולהוביל אותנו לפרק חדש של שירותים מאובטחים יותר, מהירים יותר ומתקדמים יותר".

אסף רונן, מנהל התהליך הראשי (CPO) בפיוניר, הגיב ואמר כי "היום פיוניר צועדת צעד משמעותי ונוסף לעבר היותה חברת פינטק המבוססת ענן. שרית מביאה לחברה ניסיון חשוב וארוך שנים בתחום הסייבר וידע טכנולוגי אדיר, מגוון ומקצועי. מעבר לכך, היא מבטאת בעבודתה ערכים של אנושיות, סובלנות וראייה חברתית עמוקה וחשובה. אנו בטוחים שמעבר לניהול החשוב של הרחבת פעילותה הטכנולוגית של פיוניר בארץ, היא תביא ערך מוסף ביכולותיה האנושיות והארגוניות, בראיה לרוחק ובחזון לייצר חברה טובה יותר ועולם טוב יותר. אנחנו נרגשים לשתף את שרית כמובילה בתחומה בחזון החברה: יצירת כלכלה חופשית, הוגנת וצומחת ללא הגבלה של גבולות גיאוגרפיים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים