באו לבקר במאורת הנמר: בכירים בטכום ובפנופטו

28/02/2023 11:09
משמאל לימין: אפרת אליצור, מנהלת שיווק, טכום אלקטרוניקה; דניס סטסקוויץ' מנהל המכירות EMEA של חברת פנופטו, ואלכס ריבל מכירות, טכום.

החודש קיימו טכום ופנופטו את הכנס הראשון שנערך בארץ בנושא PANOPTO וטכנולוגיות בקידום ההוראה באוניברסיטה העברית בירושלים. לכבוד הכנס הגיעו ארצה דניס סטסקוויץ', מנהל מכירות EMEA של חברת פנופטו, ונציגים נוספים מחברות שותפות מחו"ל, על מנת להרצות על החידושים בלמידה אונליין לצוותים מהמרכז לקידום ההוראה ולמנהלי מערכות מידע באוניברסיטאות ובמכללות בארץ. בעקבות הצלחת הכנס והביקוש הרב, מתוכננים כנסים נוספים בעתיד הקרוב.

כנס פנופטו וטכנולוגיות לקידום ההוראה באוניברסיטה העברית.

כנס פנופטו וטכנולוגיות לקידום ההוראה באוניברסיטה העברית. צילום: יח"צ

לשמחתי, סטסקוויץ', כמו גם אפרת אליצור, מנהלת שיווק, ואלכס ריבל, מנהל מכירות, שניהם מטכום אלקטרוניקה, הגיעו לבקר אותי במאורת הנמר. במהלך ביקורם סיפרו לי אורחיי על פנופטו, שהיא פלטפורמת וידיאו ידידותית וקלה ביותר לשימוש, המסייעת בניהול כל קבצי הווידיאו המוקלטים ומועלים למודול מוסד הלימודים.

למדתי כי תוכנת פנופטו מאפשרת הקלטת הרצאות, עריכת תכני וידיאו המאפשרים למידה מרחוק, וזאת לטובת המשתמשים במוסדות להשכלה גבוהה, מוסדות חינוך ועוד. בנוסף, פנופטו משמשת פתרון מושלם עבור חברות היי-טק, בנקים, תאגידים ועוד.

האוניברסיטאות והמכללות המתקדמות והנחשבות בעולם כבר משתמשות לשביעות רצונן בתוכנת פנופטו, כולל האוניברסיטאות והמכללות המובילות בישראל.

אנשי טכום ופנופטו על רקע מגדל דוד וחומות העיר העתיקה בירושלים. מימין לשמאל: דניס סטסקוויץ', מנהל מכירות, פנופטו; אלכס ריבל, מנהל מכירות, טכום; אביב ברוסילובסקי, מנכ"ל טכום; מיירה דה האן, מנהלת שותפויות ב-HIHAHO; ואפרת אליצור, מנהלת שיווק, טכום.

אנשי טכום ופנופטו על רקע מגדל דוד וחומות העיר העתיקה בירושלים. מימין לשמאל: דניס סטסקוויץ', מנהל מכירות, פנופטו; אלכס ריבל, מנהל מכירות, טכום; אביב ברוסילובסקי, מנכ"ל טכום; מיירה דה האן, מנהלת שותפויות ב-HIHAHO; ואפרת אליצור, מנהלת שיווק, טכום. צילום: פרטי

לדברי סטסקוויץ', יתרונות תוכנת פנופטו ללמידה: שילוב וידיאו ב-LMS, הקלטת הרצאות ושיעורים, העלאת תכני וידיאו לצורך שימוש חוזר, כולל מנוע חיפוש מתקדם, שידור חי של המצגות בלחיצת כפתור, חיפוש קל ויעיל בספריית הווידיאו, תוכנה אינטראקטיבית המייצרת מעורבות ולמידה מתקדמת, שירות ותמיכה, ניתוח נתונים ודאטה המסייעים לשיפור הלמידה.

אנשי טכום אלקטרוניקה, הנציגה הרשמית של תוכנת פנופטו בישראל, סיפרו בפגישתנו כי טכום מובילה את תחום האודיו-וידיאו והטכנולוגיה בחינוך ובמוסדות להשכלה גבוהה כבר למעלה מ-25 שנים, כאשר השירות הוא נר לרגליה.

בשנים האחרונות, כך סיפרו אליצור וריבל, טכום נכנסה גם לתחום הקלטה ושידור הרצאות וישיבות בחדרים חכמים ובכיתות היברידיות והכפילה את מחזור מכירותיה. השניים הרחיבו ואמרו כי טכום מייצרת ומתקינה מערכות וידיאו קונפרנס, ציוד חומרה ופתרונות תוכנה, עמדות מרצה חכמות טקפודיום ועוד.    

לדבריהם, טכום מספקת ומתקינה את כל ציוד החומרה הדרוש למוסד הלימודים לצורך הקלטת שיעורים, הרצאות ולמידה היברידית ובשילוב עם תוכנת פנופטו – ניתן ללמוד בקלות וביעילות עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר.

ציוד האודיו-וידיאו שטכום מתקינה מאפשר לימודים ב"כיתה היברידית" – המשלב לימודים בכיתה ולמידה מהבית. כל זאת בפשטות ובנוחות, עם ציוד טכנולוגי איכותי.

עוד הבנתי כי טכום מספקת ומתקינה ציוד אודיו-וידיאו לגופים הגדולים והמובילים בישראל כגון: בנקים, חברות, אוניברסיטאות ומכללות, רשויות מוניציפאליות, מרכזים רפואיים, מרכזי הדרכה של הממשלה, צבא ועוד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים