'מסיבת לינקדאין' באימפרבה: ערכה יריד תעסוקה במשרדיה

יריד התעסוקה הפנימי באימפרבה.

בחברת אבטחת המידע הישראלית אימפרבה (imperva) התכנסו בשבוע האחרון למסיבה במשרדי החברה. על פניו, מדובר היה באירוע חברה רגיל, אבל היה לו ערך מוסף — זאת הייתה 'מסיבת לינקדאין' (או בשם הרשמי שלה: Internal Career Fair), משמע יריד תעסוקה פנימי, שנועד לחשוף את ההזדמנויות בחברה לכלל העובדים.

במסגרת המסיבה נערכה היכרות עם הצוותים המגייסים, באמצעות דוכנים (בתקציב של 300 דולר לכל צוות להקמת דוכן, הכולל מרצ'נדייז צוותי והצגת פרויקטים נבחרים), למידה משותפת על המוצרים והטכנולוגיות השונות, נגיעה בעולמות תוכן מגוונים, וסדנה לבניית אסטרטגיה למיתוג אישי לעידוד פיתוח קריירה בתוך הארגון.

"לעבוד באימפרבה זה לעבוד עם הטאלנטים המובילים והמוכשרים בתעשיית הסייבר הישראלית והגלובלית", אמרה עינת להם-ליבנת, סמנכ"לית משאבי אנוש בחברה. "זו גם הסיבה שיצרנו, במסגרת יריד התעסוקה, חיבורים של צוותים ואנשים מעולמות תוכן שונים, במטרה לייצר פתיחות לניהול הקריירה ולאפשר לכלל העובדים והעובדות לקבל הזדמנויות בתוך החברה. יחד עם זאת, תעשיית הסייבר צומחת ומתפתחת בקצב מהיר,וכך גם העבודה באימפרבה, עם מעל ל-75 משרות פתוחות במגוון תפקידים. בנוסף להשקעה המקצועית והאישית בכל עובד, אנו מקיימים לאורך השנה ימי גיבוש המשלבים חדשנות ותרומה לקהילה; ויוצרים חיבור בין העובדים ומחזקים את הכוח בתוך הארגון".

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות

יריד התעסוקה באימפרבה.

יריד התעסוקה באימפרבה. צילום: ניר אנטמן

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים