באו לבקר במאורת הנמר: רחלי גנות וכרמית גילאון הלב, קבוצת Ready

07/06/2022 11:45
רחלי גנות, המנכ"לית, וכרמית גילאון הלב, סמנכ"לית הפיתוח העסקי, קבוצת Ready.

מנכ"לית קבוצת Ready, רחלי גנות, וסמנכ"לית הפיתוח העסקי של הקבוצה, כרמית גילאון הלב, התארחו לאחרונה במאורת הנמר. שוחחנו על מצב שוק ההיי-טק ועל האתגרים הניצבים בפני חברות בתחום, לאור המחסור בכוח האדם המקצועי.

התחרות בין חברות הטכנולוגיה נמצאת בשיאה והיום, יותר מאי פעם, על מנת להצליח ולהישאר רלוונטיים בתחום גובר הצורך בהקמת קבוצות פיתוח עם אנשי מקצוע מהמעלה הראשונה. אולם התחרות העזה בשוק, והרצון להשיג יתרון על המתחרים, הביאו למחסור בכוח אדם מיומן בפיתוח תוכנה ושבבים – עובדה המציבה בפני חברות רבות אתגר גדול.

גנות סיפרה על קבוצת Ready, הפועלת בתחום מזה 15 שנה, ומשלבת אג'נדה חברתית של קידום והעסקת נשים חרדיות בתחום ההיי-טק. החברה, לדבריה, מתמחה במתן מענה מקצה לקצה למחסור הכרוני של טאלנטים בתעשיית ההיי-טק בכלל ובישראל בפרט, בעזרת מצוינות אישית כמנוף ובסיס למתודולוגיות הגיוס, ליציבות ומודלים למתן שירות ייחודי.

שתי האורחות שלי סיפרו שהקבוצה מאגדת את המותגים Ready ו-RACHIP. מתמחה ב-R&D 360 ומעניקה מעטפת מלאה לפיתוח שבבים, תוכנה וחומרה מקצה לקצה, תוך מתן מענה מותאם לקוח בשוק ההיי-טק האתגרי, המקומי והבינלאומי. עוד למדתי כי הקבוצה מעסיקה כ-200 עובדים בפריסה ארצית ובעבודה היברידית, ומרכז הפיתוח שלה נמצא בבני ברק. 

פתרונות R&D מקצה לקצה 

"ההתמחות והניסיון של Ready בשירותי מו"פ, לרבות מתודולוגיות ייחודיות באיתור, שימור ופיתוח העובדים", אמרה גילאון הלב, "משפיעים ישירות על השבחת ה-delivery ללקוחות, במתן פתרונות ושירותים טכנולוגיים מורכבים במגוון תחומים כגון: פיתוח ואימות שבבים FPGA/ASIC/VLSI – מהגדרה עד למוצר; מערכות משובצות; אינטרנט ומובייל; מערכות מבוססות ענן; אפליקציות ומערכות ארגוניות; ביג דטה (BI); בדיקות; ואוטומציה".

ושמעתי גם על הכוח הנשי שעומד מאחורי ההצלחה.

מייסדת הקבוצה גנות מכהנת כמנכ"לית הקבוצה מאז הקמתה בשנת 2007. בתפקיד זה היא אחראית על הניהול, הביצוע והכיוון האסטרטגי של החברה. היא מביאה עמה 20 שנות ניסיון בתעשיית הסמיקונדקטור, בה הובילה פרויקטים בתחום הרשתות והתקשורת וכן בעיבוד תמונה בחברות כמו: MindSpeed, Verisity, FlexLight ו-Infineon. לגנות תואר B.Sc. במדעי המחשב ומתמטיקה מאוניברסיטת בר אילן ו-EMBA מ-Kellogg-Recanati.

גילאון הלב, שעומדת לצידה, היא מנהלת מחלקת הפיתוח העסקי של הקבוצה, המביאה עימה למעלה מ-15 שנים של משאבי אנוש בתעשיות ההיי-טק וה-IT העולמיות (Nova Measuring Instruments Ltd, One1 ואחרים).

במהלך שיחתנו המעניינית סיפרו לי גילאון הלב וגנות כי על לקוחות החברה נמנים חברות וארגונים בעולם ההיי-טק, מקומיים ובינלאומיים, סטארט-אפים וחברות יוניקורן. הלקוחות פעילים בתחומי הסמיקונדקטורס, אוטומוטיב, מדיקל, פינטק, אגרוטק, העולם הביטחוני, הממשלתי ועוד. 

לדבריהן, תמהיל העובדים מאפשר ל-Ready להתאים לכל לקוח את הפתרונות האופטימליים במומחיות ומקצועיות להשגת התוצאה הרצויה ללקוח. אני, ממש כמו מבחר הלקוחות של החברה – השתכנעתי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים