אולקלאוד ועיריית נתיבות יכשירו מועמדים ללא ניסיון מהפריפריה להיי-טק

התוכנית, שהחלה כבר ב-2019, תיושם השנה בשיתוף עם שירות התעסוקה, וקרן רש"י, ותאפשר למועמדים המתאימים מנתיבות לקחת חלק בהכשרה מעשית ביישום מערכת סיילספורס

הכניסה ליום הפתוח שהתקיים בנתיבות.

אולקלאוד (AllCloud), ספקית פתרונות ענן ישראלית, הכריזה על המשך תוכנית הכשרת מנהלי מערכות סיילספורס (Salesforce) לתושבים מהפריפריה.

התוכנית – שנבנתה בשנתיים האחרונות ביחד עם עיריית נתיבות ובשיתוף שירות התעסוקה וקרן רש"י במסגרת מיזם Workit – פותחה במיוחד עבור תושבי העיר, כחלק מתוכנית הכשרה ושילוב הפריפריה בהיי-טק הישראלי, זאת לאור צמיחת התעשייה בשנים האחרונות בכלל והביקוש הגובר לתפקיד בפרט. אולקלאוד ועיריית נתיבות מממנות את עלות הקורס, שיוכר על ידי שירות התעסוקה.

חשיפת הפרויקט למועמדים.

חשיפת הפרויקט למועמדים.

תוכנית ההכשרה, שתחל ביוני הקרוב ותתקיים בנתיבות, תמשך חצי שנה, כאשר התוכנית מורכבת משלושה חודשים של לימוד מערכת הסיילספורס, חודשיים של הכשרה מעשית עם מנהלים מחברת אולקלאוד, וחודש של ליווי פרויקטים והכנה למבחן מסכם.

התוכנית תתמקד ביישום מערכת סיילספורס ויכלול קורס מנהלי מערכת, פרקטיקום והתמחות בחברת אולקלאוד, בנוסף לתעודת הסמכה רשמית (בינלאומית) מטעם סיילספורס. הייחודיות בקורס זה לעומת אחרים, טמונה בעובדה כי חלק עיקרי בהכשרה מוקדש ליישום פרקטי של התפקיד – יתרון שקיים בזכות העובדה כי הקורס יועבר על ידי עובדי אולקלאוד, שיוכלו לשתף את עבודתם מקרוב.

בוגרי התוכנית שיעברו את מבחן ההסמכה יקבלו תעודת Salesforce Certified Administrator, שתקנה להם קרש קפיצה משמעותי אל תוך עולם ה'סיילספורס אדמין', תפקיד של ניהול המערכת עבור הלקוח. כחלק מהתפקיד אחראי מנהל המערכת על תפקוד רציף ותקין של המערכת, יעילות מקסימלית, תכנון נאות, קבלה ויישום של דרישות משתמשים, אסקלציות של דרישות מורכבות ועוד. תפקיד אדמין המערכת כולל עולם שלם של מערכות מידע, ולא בהכרח סיילספורס, ומהווה אבן דרך משמעותית בקריירה של מערכות מידע והיי-טק.

האחראים על הפרויקט מכל הגופים המעורבים.

האחראים על הפרויקט מכל הגופים המעורבים. צילום: אולקלאוד

"רואים תרומה לקהילה כערך חשוב ועליון" 

רונית רובין, נשיאת EMEA ב-אולקלאוד: "כחברה שרואה תרומה לקהילה כערך חשוב ועליון, אולקלאוד שמחה להמשיך את שיתוף הפעולה עם עיריית נתיבות, שיעניק למועמדים מהפריפריה את האפשרות לקחת חלק בפרויקט שעתיד לשנות את חייהם המקצועיים בפרט, ואת חייהם בכלל".

נועה שומרוני גל, סמנכ"לית משאבי אנוש ב- אולקלאוד: "במסגרת הפרויקט אנחנו מקיימים הכשרה ייחודית מסוגה לתפקידי היי-טק עבור אוכלוסיות מגוונות, שאינן נגישות לכלים אלו בדרך כלל. בסיום הקורס, אלו שיעברו את המבחן בהצטיינות יוכלו להשתלב ב-אולקלאוד, ובכך לבצע דריסת רגל ראשונית בעולם ההיי-טק".

איתן פונד מהאגף לתכנון אסטרטגי בעיריית נתיבות: "הגעתה של חברת אולקלאוד מסמנת עידן חדש של חדשנות והיי-טק בעיר. הגעתה של החברה עתידה לייצר את 'אפקט הדומינו', כאשר יגיעו חברות נוספות בעקבותיה לנתיבות, עד לבניית אקו-סיסטם של חדשנות והיי-טק בנתיבות. המעבר של 'ההיי-טק' דרומה, ובפרט לנתיבות, הוא רק שאלה של זמן. העיר נתיבות גדלה, האוכלוסייה מתחזקת, וכוח האדם האיכותי בעיר זקוק למשרות אשר עומדות בקנה אחד עם היכולות הגבוהות שלו. אין שום סיבה שתושבי העיר יסעו כל בוקר לעבוד בתל אביב. אפשר וצריך להשאיר את כוח האדם האיכותי אצלנו בבית. אנחנו מודים לחברת אולקלאוד ולשותפים ומזמינים חברות נוספות להיות חלק מתהליך ההיסטורי שמתחיל כאן ועכשיו בנתיבות".

"נתיבות עולה כעת לראשונה על מפת ההיי-טק"

רמי גראור, מנכ"ל שירות התעסוקה: "זוהי בשורה היסטורית, שישים ושש שנה מאז עלתה נתיבות על מפת ישראל היא עולה כעת לראשונה על מפת ההיי-טק. שוק העבודה עובר תהליכי שינוי כבירים בשנים האחרונות, שמשבר הקורונה רק האיץ. מי שלא ייענה לרוחות הזמן, הדורשות כישורים דיגיטליים ונכונות ללמידה מתמדת לצד העבודה, יישאר מאחור. נתיבות לא נשארת מאחור, היא הולכת קדימה. אני מברך על שיתוף הפעולה עם עיריית נתיבות וקרן רש"י, ומודה לחברת אולקלאוד, שהרימה את הכפפה והייתה לחלוצה בהבאת בשורה ההיי-טק לנתיבות, ובטוחני שהיא רק הסנונית הראשונה".   

יעל בלה אבני, סמנכ"לית תוכניות בקרן רש"י: "פתיחת שלוחת אולקלאוד בנתיבות מהווה סמן דרך משמעותי לקידום תעסוקה איכותית בפריפריה. אנחנו בקרן רש"י, במסגרת מיזם Workit עם שירות התעסוקה ובשיתוף עיריית נתיבות, פועלים לסייע להרחבת ההזדמנויות בפריפריה הישראלית, מתוך הבנה שיש צורך להגדיל את היצע המשרות באזורים המרוחקים מהמרכז, בהתאמה לעולם התעסוקה המשתנה, ועל מנת לקדם מוביליות חברתית-כלכלית לתושבי הפריפריה. השילוב בין סניף של החברה בנתיבות לבין משתתפים מהעיר עצמה מבטיח מוביליות גם לפרט וגם לקהילה, והופך את נתיבות לרשות שמייצרת הזדמנויות לתעסוקה איכותית לתושביה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים