שותפי ולקוחות טלדור תקשורת נהנים ומחכימים במלון כרמים

מימין:  אשרי כהן, אדמה פתרונות לחקלאות; שיראל אמון, סיסקו; שרית רצר, סיסקו; שלום דיין; דוד טולצ'ינסקי, סיסקו.

יותר מ-100 נשות ואנשי טכנולוגיה בכירים נפגשו לאחרונה במלון כרמים שבהרי ירושלים כאורחיה של חברת וואן-טלדור, במסגרת כנס מיוחד ללקוחות ולשותפים המובילים של חטיבת טלדור תקשורת.

האורחים וגם המארחים נהנו מיומיים גדושים בהרצאות מקצועיות ומעשירות, סיפורי הצלחה מרשימים, וגם מנוחה ופעילויות משותפות מהנות, אשר כללו, בין היתר את סדנת "היד המנצחת", אשר מחדדת את ההקבלה בין עולם העסקים למשחק הפוקר.

שלום דיין, מנכ"ל טלדור תקשורת מקבוצת וואן-טלדור, בירך את משתתפי הכנס, ואמר כי "הלקוחות, היצרנים והשותפים נותנים בנו אמון הודות לחומר האנושי המובחר ולניסיון המקצועי של המומחים בטלדור תקשורת, לצד האקוסיסטם הנרחב והקידמה הטכנולוגית שמעניקים לנו שותפים מובילים כמו סיסקו, פורטינט, טקליס, נטסקופ, קי-סייט ואימפרבה. כל אחד משותפינו מביא ערך מוסף ייחודי ויחד עם היכולת המקצועית של המומחים שלנו, אנו מצליחים להעניק ללקוחות הכי טובים בישראל את השירות והיכולות ברמה המקצועית שהם דורשים – בין אם מדובר במוטורולה, שירותי בריאות כללית, או פרויקט ההגנה על אסדות הגז".

בין הדוברים הראשיים בכנס היה מולי אדן, לשעבר סגן נשיא בכיר באינטל העולמית, שהעביר הרצאה מרתקת על המהפכה הטכנולוגית וכיצד ארגונים צריכים להיערך לקראת השנויים שמהפכה זו צפויה להביא עימה לחיינו.

עדי אייל, מנכ"ל קבוצת וואן, אמר כי הכנס הוא למעשה רק אירוע הפתיחה ללקוחות פרימיום ומובילי דעה בכירים, אך בוואן מתכננים להרחיב בקצב מהיר את קהילת לקוחות טלדור תקשורת, ולעזור להצעיד אותם בהצלחה לעתיד של חדשנות טכנולוגית.

דוברים ומשתתפים נוספים בכנס: תא"ל במיל' יורם לקס, מנהל ביטחון וסייבר בחברת Energean קידוחי גז, ובכירים נוספים מהחברות הגדולות במשק כמו בנק הפועלים, עיריית ת"א-יפו, טבע, חברת חשמל, המרכז הרפואי הדסה, המרכז הרפואי שמיר, בנק ישראל ועוד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים