שורת מינויים בקבוצת הייעוץ הטכנולוגי אנרג'י טים

במסגרת המינויים, מונתה סוניה פיסרב למנכ"לית הקבוצה, במקום רועי פולניקוויאט, מבעלי הקבוצה והמנכ"ל בארבע השנים האחרונות, ששינהל את החברה הבת קלאוד טים, ויעסוק בפיתוח עסקי של הקבוצה

מימין: רועי פולניקויאט, מבעלי הקבוצה ומנכ"ל קלאוד טים, סוניה פיסרב, מנכ"לית, ודוד בן טולילה, מייסד - אנרג'י טים

קבוצת אנרג'י טים (Energy Team), המתמחה בשירותי ייעוץ טכנולוגי ושירותים משלימים ומתקדמים בתחום ה-IT והענן, ביצעה כמה שינויים במבנה ובהנהלת הקבוצה.

רועי פולניקוויאט, מבעלי הקבוצה והמנכ"ל בארבע השנים האחרונות, עבר לנהל ולפתח את החברה הבת קלאוד טים (Cloud Team), חברת מוצר ושירות, המספקת שירותי אופטימיזציה בעלויות הענן הציבורי, בהם שירותי FinOps לחברות המובילות בתעשייה.

סוניה פיסרב מונתה למנכ"לית קבוצת אנרג'י טים, ותהיה אחראית על הניהול הכולל של הקבוצה. פיסרב מילאה שורה של תפקידים בקבוצה מאז 2018 – כיועצת בכירה, מנהלת חטיבת הייעוץ וסמנכ"לית המכירות של הקבוצה.

עוד מונו שמרית נחום לסמנכ"לית התפעול של החברה וחגית סנובסקי לסמנ"כלית משאבי האנוש. נחום וסנובסקי מגיעות עם ניסיון רב שנים בתחומי העיסוק שלהן, וביחד עם פיסרב יובילו את בניית האסטרטגיה והניהול השוטף של הקבוצה.

פולניקוויאט ודוד בן טולילה, מייסד הקבוצה, ימשיכו לעסוק בפיתוח עסקי, רכישות ומיזוגים והנבטות של תחומי ערך נוספים בחברה, לצד ליווי של לקוחות הקבוצה בפרויקטים אסטטרגיים.  

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים