ננולוק השיקה משרדים – והחברים המפורסמים של המנכ"ל באו לפרגן

דביר בנדק.

חברת הסייבר ננולוק הזמינה באחרונה את דיילי ציפי לטקס החנוכה של המשרדים החדשים שלה בבניין AMY בהוד השרון. כשהגיעה לאירוע, שמחה וטובת לב, היא הופתעה לגלות שלושה מפורסמים שהיא אוהבת: דביר בנדק, יאיר ניצני ואורי גוטליב – שלושתם קומיקאים, אבל לא רק. הם פשוט באו לפרגן לחבר שלהם – ערן פיין, מנכ"ל החברה.

בנדק הצליח, כהרגלו, להפיל את הקהל מצחוק עם ההומור הציני והשנון שמאפיין אותו, ניצני העניק לעובדי החברה זווית ראייה מצחיקה וייחודית על חיי היום יום שלו ושל כולנו בעצם, וגוטליב הדגיש, בהומור שלו, שלמרות הדמיון הרב, הוא לא גידי גוב.

לא גידי גוב, אבל מצחיק לא פחות ממנו. אורי גוטליב.

לא גידי גוב, אבל מצחיק לא פחות ממנו. אורי גוטליב. צילום: רמי זרנגר

ננולוק מציינת השנה את יום הולדתה החמישי: החברה הוקמה ב-2017 ופיתחה טכנולוגיית Zero-Trust, במטרה להגן על האמינות והיציבות התפעולית של תשתיות קריטיות ומכונות תעשייתיות ממתקפות סייבר חיצוניות ופנים ארגוניות. בחברה מציינים שהדבר חיוני במיוחד להתקני אינטרנט תעשייתי של הדברים (IIoT), לרצפות ייצור ולמכשירים בתשתיות קריטיות, כגון מונים חכמים של חשמל, מים וגז. ננולוק עובדת עם חברות תשתיות ותעשייה ועם ספקיות שירות ביפן, הודו, ספרד, שווייץ, איטליה, הולנד, ארצות הברית, וגם אצלנו, בישראל.

יאיר ניצני וערן פיין, מנכ"ל ננולוק (משמאל).

יאיר ניצני וערן פיין, מנכ"ל ננולוק (משמאל). צילום: רמי זרנגר

פיין אמר באירוע כי "אנחנו חוגגים היום ציון דרך הן עבור ננולוק והן עבורי. יש לי התרגשות גדולה להפגיש בין עובדים, משקיעים ואנשי בידור, שהם חלק בלתי נפרד מהחיים ומהקריירה שלי לאורך השנים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים