בא לבקר במאורת הנמר: איל צפריר, קבוצת טלרד

09/01/2022 12:34
איל צפריר, סמנכ"ל פיתוח עסקי, קבוצת טלרד; ומנכ"ל מרמנת ו-הייבר.

עם פתיחת השנה החדשה, 2022, הגיע לבקר במאורת הנמר, איל צפריר, סמנכ"ל פיתוח עסקי של קבוצת טלרד ומנכ"ל של שתי חברות בנות שלה מרמנת (Marmanet) ו-הייבר (Hiverr).

צפריר היה מוכר וחביב בתעשייה ובקהילת אנשים ומחשבים וקצת ירד מהרדר לאחר שעבר לסין, שם ניהל את טריטוריית המזרח הרחוק עבור חברות ישראליות שונות. עתה הוא מנכ"ל מרמנת, חברה מובילה בישראל לניהול ולהפעלת פרויקטים במיקור חוץ למגזר הציבורי והפרטי.

איל צועד עם אנשים ומחשבים כבר שני עשורים. בעבר היה סמנכ"ל הטכנולוגיות של בזק בינלאומי, ולאחר מכן סמנכ"ל החטיבה העסקית בבזק בינלאומי.

בתפקידו האחרון כיהן צפריר כסמנכ"ל לעסקים (VP Business) באורבוטק פסיפיק וניהל את הפעילות העסקית של חטיבת הצגים השטוחים (FPD) שלה.

מרמנת היא חברה שמספקת שירותים ופרויקטים תפעוליים מורכבים בשיטת BPO (ר"ת Business Process Outsourcing) למגזרים הפרטי והציבורי.

חברת מרמנת יצאה בימים אלה עם שני קווי מוצר חדשים: See Me – אפליקציה שנותנת למורה להכיר את המרקם החברתי-רגשי של תלמידי הכיתה; ו-Start Up With Marmanet – מתן שירות משלים לחברות הזנק בנושא כספים, משאבי אנוש ו-IT.

הייבר – מפתחת Market Place בתחום החם של טרנספורמציה דיגיטלית, ופתרונות לארגונים ולצרכנים בעולמות ה-BPO, החינוך והתחום המוניציפלי בישראל ובעולם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים