בצופן חגגו את תכנית החומש לשילוב החברה הערבית בהיי-טק הישראלי

סמי סעדי ורביטל דואק, מנכ"לים משותפים של ארגון צופן.

תכנית חומש ממשלתית של כ-600 מיליון שקל להשתתפות החברה הערבית בהיי-טק, שהוגשה לממשלה על ידי ועד ראשי הרשויות וגובשה על ידי ארגון צופן בייעוץ חברת דלויט (Deloitte), ובשותפות עם קרן אדמונד דה רוטשילד וארגון הגג של תעשיות ההיי-טק IATI, אושרה באחרונה. אמש נערך אירוע לציון ההישג ביוזמת ארגון צופן, הפועל לבניית היי-טק בחברה הערבית, בהשתתפות בכירים בהיי-טק הישראלי.

את האירוע אירחו ד"ר רמזי חלבי, יו"ר ארגון צופן, ורביטל דואק וסמי סעדי, מנכ"לים משותפים של הארגון. במהלך האירוע אמרה דואק כי "הגענו לרגע שיא, אבל לא סיימנו את תפקידנו – שמנו לנו למטרה להגיע ליעד של 20 אלף מהנדסים ערביים תוך חמש שנים – נרצה לראות אתכם משלבים זרועות יחד איתנו. חלומו של כל ארגון מלכ"רי זה להרחיב את פעילותו – וכעת זוהי השעה לשלב זרועות". סעדי הוסיף כי "יש כאלה שכותבים את ההיסטוריה ויש כאלה שעושים אותה".

בין המשתתפים נכללו בכירים מהמגזר הממשלתי, בחברה הערבית ובעולם ההיי-טק: דדי פרלמוטר, לשעבר סגן נשיא אינטל ויו"ר משותף של המועצה הציבורית לקידום היי-טק בחברה הערבית בארגון צופן; אילן בירנפלד, יו"ר דלויט ישראל; יעל מבורך, לשעבר מנכ"לית המשרד לשוויון חברתי; עו"ד מודר יונס, ראש ועד ראשי הרשויות; רונן ניר, שותף מנהל בקרן ויולה (Viola); ד"ר יוסי ורדי; פרופ' זיאד חנא, מנכ"ל קיידנס בישראל; חסאן טואפרה, ראש הרשות לפיתוח כלכלי של החברה הערבית; ואחרים.

בירנפלד, הבטיח כי דלויט תפעל להעסקת עובדים נוספים מהחברה הערבית: "זה לא עוד פרויקט מבחינתו, אלא חלק מהחזון שלנו ושינוי שיוצר אימפקט אמיתי. חצינו את רף ה-12% מהעובדים אצלנו שהם מהחברה הערבית. אנו עם הפנים קדימה – ומתחייבים כי נגדיל את מספרם ונעסיק גם מאות ואלפים".

דיילי ציפי צפתה, נצפתה, וחזרה עם תמונות

מימין: עו"ד מודר יונס, ראש ועד ראשי הרשויות; פרופ' זיאד חנא, מנכ"ל קיידנס בישראל; דדי פרלמוטר, לשעבר סגן נשיא אינטל, ויו"ר משותף של המועצה הציבורית לקידום היי-טק בחברה הערבית בארגון צופן ורביטל דואק, מנכ"לית משותפת, ארגון צופן.

מימין: עו"ד מודר יונס, ראש ועד ראשי הרשויות; פרופ' זיאד חנא, מנכ"ל קיידנס בישראל; דדי פרלמוטר, לשעבר סגן נשיא אינטל, ויו"ר משותף של המועצה הציבורית לקידום היי-טק בחברה הערבית בארגון צופן ורביטל דואק, מנכ"לית משותפת, ארגון צופן. צילום: ארגון צופן

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים