אביב ויצמן – ראשת תחום תקשורת ומיתוג מעסיק בנטורל אינטליג'נס

אביב ויצמן, ראשת תחום תקשורת ומיתוג מעסיק בנטורל אינטליג'נס.

נטורל אינטליג'נס מינתה באחרונה את אביב ויצמן לראשת תחום תקשורת ומיתוג מעסיק בחברה – כך הודיעה זו היום (א'). ויצמן היא יועצת תקשורת בעלת ניסיון של 17 שנים. בתפקידה האחרון היא ניהלה את מערך הדוברות של מיקרוסופט ישראל. ויצמן מילאה את מקומה של מיטל יסלוביץ', שחזרה למיקרוסופט מחופשת לידה. לפני כן, ויצמן ייעצה וליוותה תקשורתית מותגים בינלאומיים בישראל, ובהם גוגל, פייפאל, אי-ביי וסמסונג. בנוסף לעבודתה, היא משמשת בהתנדבות כמנהלת קהילה ומנטורית במגוון תוכניות האצה ובארגונים שונים בקהילת ההיי-טק המקומית. ל-ויצמן תואר שני בתקשורת מאוניברסיטת תל אביב, עם התמחות בתקשורת תאגידית מבית הספר הדני DMJX, שמתמחה בתחום, וכן תואר ראשון בתקשורת מהמכללה האקדמית ספיר.

נטורל אינטליג'נס הוקמה ב-2009 ומפתחת פלטפורמות טכנולוגיות שמפשטות תהליכי קבלת החלטות צרכניות. מותגיה, Top10.com ו-BestMoney, מסייעים למיליוני צרכנים ועסקים ברחבי העולם להתמודד עם עומס המידע העצום ברשת, לקבל החלטות קנייה מושכלות בזמן קצר ולחבר אותם לשירותים ומוצרים שעונים בדיוק על צרכיהם. בחברה אומרים כי המותגים שלה מאפשרים לה להגדיל את נפח הפעילות ואת הצעת הערך שלה – הן לצרכנים והן לשותפיה העסקיים. אתרי החברה מושכים מעל 10 מיליון מבקרים מדי חודש, ויש לה מאות לקוחות, חלקם חברות ענק.

משרדי נטורל אינטליג'נס ומרכז הפיתוח שלה נמצאים בתל אביב ובנוסף, היא מעסיקה עובדים בארצות הברית, בבריטניה ובאוסטרליה. לחברה כ-400 עובדים ברחבי העולם, ובראשם המייסד והמנכ"ל, ניר גרינברג.

גרינברג אמר כי "ניסיונה העשיר של ויצמן ויכולותיה הרבות והמוכחות בתחום התקשורת, לצד העניין האישי הרב שאותו היא מגלה בתחומי העיסוק של החברה ויכולתה האוטודידקטית המרשימה, הופכות אותה לאישה הנכונה במקום הנכון מבחינת נטורל אינטליג'נס. אנחנו בטוחים כי נכון לה תפקיד משמעותי בהובלת המהלכים האסטרטגיים המתוכננים של החברה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים