כנס עתיד הדטה של וואן: "האם אתם טובעים בזהב, או טווים זהב?"

עודד טהורי, מנכ"ל ONE BI, על במת הכנס עם משתתפי הפאנל בנושא Data Cloud Transformation.

מאות משתתפים לקחו חלק בכנס Future of DATA שערכה לאחרונה ONE BI, חטיבת הדטה והאנליטיקס של קבוצת וואן, במתחם הקולנוע של קניון אושילנד בכפר סבא. בכירים ומקצועני דטה מהחברות הגדולות במשק, כמו גם נציגי ספקיות התוכנה המובילות בעולם, שמעו מבכירי וואן על הכלים המתקדמים והחזון הטכנולוגי שלה בעולם הענן והאנליטיקה של הדטה.

עודד טהורי, מנכ"ל ONE BI, פתח את הכנס ואמר כי "הקורונה האיצה את הדיגיטציה, אבל דיגיטל בלי דטה לא שווה כלום. הדטה מציף את כולנו, ואומרים שהוא 'הזהב החדש' אבל כשהוא עולה על גדותיו, השאלה החשובה היא אם אתם טובעים בזהב – או טווים זהב?".

טהורי הוסיף בקריצה כי "מעסיקים דורשים כיום ממועמדים ניסיון של 4-5 שנים בטכנולוגיה שיצאה לשוק רק לפני שנתיים, וזה אולי מצחיק אבל גם מבטא מצוקה אמיתית שיש לארגונים, מפני שקצב השינוי הוא כה מהיר עד שהאתגר הכי גדול של לקוחות הוא לאתר מומחי דטה ששולטים בכל הטכנולוגיות החדשות. בסוף היום, הידע העדכני ביותר נמצא אצל ספקיות התוכנה הגדולות ואצל האינטגרטורים, שמתמקצעים ועוברים הסמכות באופן רציף כדי להביא ללקוחות ערך שאין לו תחליף".

בכנס השתתפו מומחים מקצועיים וכן שותפיה של וואן מהחברות מיקרוסופט, סנוֹאוּפלֵייק, אנבידיה, וכן לקוחות מובילים כמו יניב שטראוס, CDO & OCIO בחברת דלק ישראל; פולינה שלאין, CDO, ישראכרט; ויניב כהן, מנהל דטה ואנליטיקס באמדוקס.

בכירים נוספים שהשתתפו בכנס מטעם ONE BI: אבישי לברן, סמנכ"ל טכנולוגיות; עופר ששון, סמנכ"ל שירותים מקצועיים; איתן בר, מנהל חטיבת הדטה; דלית ביטרן, סמנכ"לית ONE BI Design; שניר דדון-אוחיון, סמנכ"לית תפעול ומשאבי אנוש, ונעם מלר, מנהל מוצרים ב-ONE BI.

ONE BI, אשר קיימת 15 שנה, מעסיקה מאתיים מומחי דטה ומשרתת מעל שלוש מאות לקוחות. בשנה האחרונה רכשה את חברת אינספייר (Inspire) והקימה יחידת BI גדולה ומשמעותית, אבל אם דטה הוא הזהב החדש – יתכן שעלינו להתייחס אליה כאל "חברת צורפות מובילה".

דיילי ציפי צפתה, נצפתה, וחזרה עם תמונות

עודד טהורי, מנכ"ל ONE BI, בנאום הפתיחה (בו אמר את הדברים אשר מצוטטים בהודעה).

עודד טהורי, מנכ"ל ONE BI, בנאום הפתיחה (בו אמר את הדברים אשר מצוטטים בהודעה). צילום: עופר רן

מימין: עודד טהורי מנכ"ל ONE BI וירון בן שלוש, מנהל סנואופלייק ישראל.

מימין: עודד טהורי מנכ"ל ONE BI וירון בן שלוש, מנהל סנואופלייק ישראל. צילום: עופר רן

הסמנכ"ליות של ONE BI. מימין: לימור וייס ושירלי איסמן, סמנכ"ליות פרויקטים, ומיטל נועם צימרמן, סמנכ"לית מכירות.

הסמנכ"ליות של ONE BI. מימין: לימור וייס ושירלי איסמן, סמנכ"ליות פרויקטים, ומיטל נועם צימרמן, סמנכ"לית מכירות. צילום: עופר רן

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים