משכן חדש לקבוצת גיאומטריקס, בוגרי 8200

אנשי גיאומטריקס. צילום: יח"צ

קבוצת גיאומטריקס (Geomatrix) – המתמחה בפיתוח מוצרי hi-end בתחום המכשור הרפואי, הביטחון ואבטחת המידע ושכבר פיתחה עשרות מוצרים ושותפה כיום בחלקם – השיקה השבוע את משרדי החברה החדשים ברעננה. 

המעבר היה הכרחי לאור הצמיחה המשמעותית שעברה קבוצת גיאומטריקס בשנה האחרונה, אשר כללה השקת זרוע מימון וחדשנות, שתפעל לצד המחלקה הטכנולוגית, והכנה ליצור והמחלקה המתודולוגית.

עשרות בכירים מתעשיית ההיי-טק, הביטחון ופיתוח המוצר בישראל הגיעו השבוע לאירוע השקת המשרדים החדשים של קבוצת גיאומטריקס ברעננה, שבין מקימיה יוצאי המרכז הטכנולוגי של יחידת 8200.

החברה השיקה בשנים האחרונות מוצרים שזכו לתשומת לב בינלאומית רחבה, בהם מסיכת הפנים Vue Shield, שפיתחה החברה לצד המעצב הבינלאומי ג'ו דוסה (Joe Doucet) ושהגיעה עד למופע הסופרבול האחרון; מוצר אנרגיה סולארית שפעיל ברחבי הארץ; מכשיר רפואי בתחום הקנאביס, שסרטון שלו זכה למיליוני צפיות ברחבי הרשת; ועוד.

"אישור קטן בלב שאנחנו בדרך הנכונה"

את האירוע פתחה המשנה למנכ"ל, רעות גולדמן, אשר שיתפה והרחיבה על התפתחות הקבוצה בשנה האחרונה, כמו גם על השקת זרוע מימון לחדשנות של הקבוצה – אשר תאפשר גב פיננסי לצד שירותי פיתוח לפרויקטים של החברה. את המחלקה החדשה תוביל מירה אלטמן, לשעבר מנכ"לית משרד התיירות ומרכז הקונגרסים בבנייני האומה.

"אם רף ההתרגשות נע בין אחד לעשר, אני ברמה שתיים-עשרה בערך", פתח מנכ"ל הקבוצה, אביב אנתבי סבוליס, את דבריו. "קבוצת גיאומטריקס שותפה כיום במספר חברות סטארט-אפ בתחומים שונים, שהולכים לגעת בחייהם של אנשים שונים בצמתים ובענפי תעשייה שונים, אך המשותף לכולם הוא שפותחו פה, תחת המטריה של הקבוצה, אשר מתאפיינת בירידה לפרטים, ליווי צמוד של היזמים במסע הקשה של פיתוח מוצר, ויציאה מנקודת הנחה ששום דבר איננו בגדר בלתי אפשרי. החוק הראשון והחשוב ביותר שאיתו יצאתי לדרך בהקמת החברה לפני עשור וקצת היה ליצור בית. בית, שאותו שותפים טובים עם רעיונות טובים לא ירצו לעזוב – וזה שכולכם איתי פה היום, הוא אישור קטן בלב שאנחנו בדרך הנכונה".

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונה

אנשי גיאומטריקס. צילום: יח"צ

אנשי גיאומטריקס. צילום: יח"צ

בתמונה למעלה: אנשי גיאומטריקס. עומדים: מימין – משה סלע, מהנדס אלקטרוניקה; אופיר שרון, מנהל מחלקת אלקטרוניקה; יבגני לייבמן, מהנדס תוכנה; גלי קירשנבאום, מנהלת משרד; דניאל שוורץ, משנה למנהל הטכנולוגיות הראשי; ורפאל בן חמו, אוהד בלייאר וליאב אברמוב, מהנדסי תוכנה. יושבים: מימין – מירה אלטמן, ראשת זרוע חדשנות ומימון; אמיתי פריד, מנהל הטכנולוגיות הראשי; אביב אנתבי סבוליס, המנכ"ל; רעות גולדמן, משנה למנכ"ל; ויניב, מנהל הפרויקטים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים