מינויים בכירים בחברת וויליוט

החברה מרחיבה את מערך הניהול הבכיר וממנה את רועי ציילר לסמנכ"ל הכספים ואת טוני סמול למנהל עסקי בכיר

מימין: רועי ציילר, סמנכ"ל הכספים, וטוני סמול, מנהל עסקי בכיר - וויליוט. צילום: יח"ץ

וויליוט (Wiliot), המפתחת פתרונות בתחום ה-Sensing as a Service מכריזה על שני מינויים במערך הניהולי הבכיר של החברה: רועי ציילר מונה לסמנכ"ל הכספים, וטוני סמול מונה לתפקיד מנהל עסקי בכיר.

וויליוט Wiliot מפתחת פתרונות Sensing as a Service, אשר באמצעות פלטפורמת ענן מחברת את העולמות הדיגיטליים והפיזיים תוך שימוש בטכנולוגיית תגי IoT Pixels מחשבים בעל ממדים של בול, בעלי יכולת ניצול אנרגיה עצמאית בדרכים מהפכניות. החזון של החברה הוא להרחיב את עולם האינטרנט של הדברים ולחבר לאינטרנט מוצרים יום-יומיים, זולים יחסית, ובכך להוסיף תובנות על אריזות, מוצרי פארמה, ביגוד, מזון ומוצרים אחרים, במטרה לשנות את הדרך שבה הם מיוצרים, מופצים, נמכרים, נצרכים וממוחזרים.

בחודש יולי האחרון הכריזה וויליוט על גיוס בהיקף 200 מיליון דולר מסופטבנק, והיא בשלבי תהליך התרחבות ושל גיוס עובדים נרחב למרכז הפיתוח בקיסריה ולמרכז הפיתוח החדש שלה בתל אביב. בנוסף, החברה מתרחבת לטריטוריות חדשות כגון יפן וכמה מדינות נוספות באירופה.

ציילר הוא בעל ניסיון עשיר ורחב בתפקידי מנהל כספים במגוון של חברות היי-טק בתחומי התוכנה ו-SaaS. בתפקידו האחרון שימש כמנהל הכספים של חברת Blue Dot ולפני כן מילא תפקיד זה ב-Beamer. לציילר תואר שני בניהול פיננסי מהאוניברסיטה העברית.

סמול מביא עימו ניסיון עשיר בהובלת תהליכים עסקיים ומכירות בחברות טכנולוגיה גדולות בשוק האמריקני. בתחילת דרכו המקצועית שימש בתפקידי ניהול בחברת אמזון, ולאחר מכן עבר ל-Zillow Group, שבה התקדם עד לתפקיד סגן נשיא בכיר למכירות ואסטרטגיה. ב-Zillow לקח סמול חלק פעיל בתהליכי הרכישה של החברה המתחרה בתחום הנדל"ן המקוון, Trulia, ובמהלך שמונה השנים בחברה הצוות שלו גדל משלושה עובדים לסך של 500 עובדים.

"אנו שמחים על הצטרפותם של טוני ורועי לשורות החברה, ואין ספק כי ניסיונם בתפקידי ניהול בשוק הטכנולוגיה והמחויבות שלהם ליצור סביבה בטוחה וברת קיימא יהוו מרכיב חשוב בהובלת החזון של וויליוט, אמר טל תמיר, מנכ"ל  החברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים