בא לבקר במאורת הנמר: איציק כרמלי, פריוריסיטי

29/07/2021 11:52
איציק כרמלי, מנכ"ל חברת פריוריסיטי. צילום: פלי הנמר

השבוע אירחתי את איציק כרמלי, מנכ"ל חברת פריוריסיטי (Prioricity). כרמלי הוא מנמ"ר נוסף שעשה את המעבר למנכ"לות, ובין הבודדים שעשו את המהלך הנועז הזה.

תוך כדי ראיון הבנתי שהמנמ"רים אוהבים לאתגר את עצמם בתחביבים מטורפים, אז ללא קשר להשתתפותו בשני סבבים במיזם טאף מאדר (Tough Mudder), לגיוס כספים לילדים חולי סרטן בלונדון ואירלנד, כרמלי מתאמן גם לאתגר איש ברזל וחובב ספורט אתגרי כגון: צניחה, גלישה, סקי וצלילה.

בשיחה נודע לי שבן דודו של איציק הוא ליאור כרמלי, אלוף התקשוב והסייבר בשנים האחרונות – שני אלופים בתחום התקשוב ומערכות המידע. כבוד.

כחלק מתפקידו של כרמלי בעשור האחרון, כמנמ"ר עיריית ראשון לציון, הוא השתתף בכנסים המשותפים של פורום C3. כרמלי אפילו הפתיע אותי ושלף צילום מראה של שנינו, בחנות בגדים באמסטרדם.

לפני שהצטרף לעיריית ראשון לציון ביצע כרמלי כמה תפקידים ניהוליים רוחביים בקבוצת מלם תים, בהם מנהל השירות, מנהל פרויקטים ומנהל פיתוח עסקי וריכוז עבודה מול יצרנים (ונדורים) בינלאומיים, ועוד קודם כך היה מנכ"ל ובעלים משותף של חברת מחשבים ואינטגרציה, ובעלים של מכללה ללימודי מחשבים.

כמנכ"ל החדש של פריוריסיטי, שמטמיעה מערכות ERP במגזר המוניציפלי ונמצאת בבעלות ישירה ומשותפת של פרויריטי ומגע"ר ובשקעה של קרן פורטיסימו, שמחזיקה בשתי חברות האם, סיפר לי כרמלי על האתגר לקדם פתרונות מתקדמים לשוק המוניציפאלי, תוך יישום מערכות פריוריטי מתקדמות בבלעדיות שיש לחברה לרשויות, תאגידי מים וחברות כלכליות. לדבריו, ההיכרות והניסיון שצבר עד היום יאפשרו לו לקדם פתרונות מובילים וחדשניים לתעשייה זו.

יוצא לדרך חדשה

כרמלי יוצא לדרך חדשה ועובר, כאמור, לצד הספק, לתפקיד מנכ"ל פריוריסיטי, שהינה בבעלות 50% פריוריטי ו-50% מגע"ר, ואשר מתמחה ומובילה הטמעת מערכת ERP של חברת פריוריטי במגזר המוניציפלי. המערכת מותקנת כיום בעשרות גופים מוניציפליים שונים הכוללים בין היתר ממשלה, רשויות מקומיות ואזוריות, תאגידי מים וביוב, וכן חברות עירוניות כלכליות.

בשיחה כרמלי סיפר כי הרגיש מספיק בשל לקדם פתרונות לשוק המוניציפאלי, תאגידי מים וממשלה, בעיקר לאחר שהבין את הצרכים המורכבים של המנמ"רים. הוא צחק והוסיף שהמצב הוא כמו בסרט "מה נשים רוצות" של מל גיבסון, ושהוא מרגיש שעבר לצד הלקוח ומבין מה הלקוח צריך, מה מעניין את המנכ"ל, איך לעזור למנמ"ר או איך לסייע לגזבר לנהל את המערכות הכספיות.

למדתי כי המערכות מספקות מענה מלא לניהול תחומי הגבייה (בילינג), לרבות חיובי ארנונה, שכירות, מים, חינוך, היטלים ואגרות, והתחום פיננסי לוגיסטי שכולל מענה מלא להנהלת חשבונות, רכש, תקציב, מלאי, ניהול פרויקטים, ובנוסף פתרון ERP מלא אשר כולל בין היתר מודולים חוצי מערכת, אינטגרליים ומובנים במערכת, כגון: מודול קשרי לקוחות – CRM, מודול ארכוב מסמכים, מודול בקרה, מחוללי דו"חות וניתוח נתונים למנהל BI, מודול BPM, ניהול משרד, מחולל האפליקציות – המאפשר בניית יישומים ועבודה מהמובייל – ועוד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים