ישתלבו בהיי-טק הישראלי: הקורס ה-50 של ארגון צופן לצעירים.ות מהחברה הערבית

התחילו ללמוד. צילום: ארגון צופן

30 צעירות וצעירים מהחברה הערבית המבקשים להשתלב בתעשיית ההיי-טק הישראלית החלו השבוע את הקורס של ארגון צופן, הפועל לשילוב החברה הערבית בהיי-טק הישראלי.

הקורס, ה-50 במספר של צופן, יתמקד בהכשרת עובדים איכותיים בתחום פיתוח JAVA, ויכלול  פיתוח תוצרים אמיתיים, לפי דרישת השוק. לדברי מארגני הקורס, הוא יקנה למשתתפים ניסיון מעשי בתחום, אשר יתרום להם בהשתלבות בחברות היי-טק ובסטארט-אפים מובילים.

התחילו ללמוד. צילום: ארגון צופן

התחילו ללמוד. צילום: ארגון צופן

הקורס מתקיים כחלק מפרויקט Tech Bridges לקידום הבנה בין יהודים לערבים בהיי-טק, של הסוכנות האמריקאית לפיתוח בינלאומי (USAID)  ובמסגרת המיזם להשמת אקדמאים ערבים בתעשיות עתירות ידע (Forsatek) מטעם משרד העבודה והרווחה, ובשיתוף בנק הפועלים. בעשור האחרון סייע הארגון באופן ישיר ליותר מ-3,000 מהנדסים ערבים להשתלב בחברות היי-טק.

לקורס הנוכחי שותף גם מרכז הפיתוח של חברת דל טכנולוגיות, שאמון הן על בניית התכנים והן על הצוות המקצועי שילווה וידריך את הקורס. במסגרת הפעילויות ההתנדבותית של דל, 32 עובדי החברה, ובתוכם מנכ"ל מרכז הפיתוח, דן ענבר, הצטרפו לתוכנית המנטורים של צופן,  והם מלווים אקדמאים ערבים בצעדיהם הראשונים בעולם ההיי-טק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים