איילת נחמיאס ורבין מונתה לדירקטורית בסטארט-אפ HopOn

ורבין היא סגנית נשיא התאחדות התעשיינים וחברת כנסת מטעם מפלגת העבודה לשעבר ● אמיר רוזנצביג, מנכ"ל HopOn: "מברכים על הצטרפותה של איילת, תתרום מהניסיון הרב שלה"

איילת נחמיאס ורבין, דירקטורית בחברת התחבורה הציבורית HopOn. צילום: יח"צ

מנכ"ל חברת התחבורה הציבורית HopOn, אמיר רוזנצביג, הודיע על מינויה של איילת נחמיאס ורבין לתפקיד דירקטורית בחברה. 

נחמיאס ורבין משמשת כיום כסגנית נשיא התאחדות התעשיינים, וכיו"ר חברת תבליט פלסטיק, העוסקת בטכנולוגיות השקיה ומים. כמו כן כיהנה בכנסת ה-20 כח"כית מטעם מפלגת העבודה. ורבין היא עורכת דין במקצועה ומומחית לממשל תאגידי, מרצה בלהב – הפקולטה לניהול של אוניברסיטת תל אביב.

חברת HopOn הוקמה בשנת 2013 על-ידי עופר סיני ודוד מזומן. היא מפתחת מוצרי תשלום במגוון אמצעי תחבורה בארץ ובחו"ל, והייתה לחברה הראשונה בישראל שאפשרה תשלום דיגיטלי בתחבורה הציבורית על ידי סריקת ברקוד. כיום מעסיקה החברה 30 עובדים בניהולו של המנכ"ל רוזנצביג, וגייסה עד כה 14 מיליון שקלים מחברת Innogy הגרמנית, מקרן Clearfuture, קרן Moneta seeds, קרן Prytek ומחברת האוטובסים דן.

אמיר רוזנצביג, מנכ"ל HopOn: "אנו שמחים על הצטרפותה של איילת לדירקטוריון החברה ומאחלים לה בהצלחה בתפקיד. איילת מביאה איתה ניסיון ארוך שנים הן במגזר הפרטי והן במגזר הציבורי. אנו בטוחים שצירופה יסייע לנו להמשיך לצמוח ולהפוך את HopOn לחברה המובילה בתחום התחבורה בישראל ובעולם".

איילת נחמיאס ורבין: "אני שמחה להצטרף לצוות מעולה של משקיעים ומנהלים, שהצליחו להטמיע טכנולוגיה מתקדמת בתחבורה הציבורית. הכלכלה הישראלית יכולה להיות מושפעת באופן דרמטי מעידוד השימוש בתחב"צ והופ און מאפשרת אופטימיזציה ושכלול משמעותי של השימוש בה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים