בא לבקר במאורת הנמר: שניר רוזנפלד, Cyber 2.0

13/09/2020 17:25
שניר רוזנפלד, סמנכ"ל המכירות של Cyber 2.0 (במרכז), עם בן פלד ואסף לביא מאנשים ומחשבים. צילום: פלי הנמר

לפני ימים אחדים הגיע לבקר במאורת הנמר שניר רוזנפלד, סמנכ"ל המכירות של Cyber 2.0, לקראת אירוע Innov8 work של אנשים ומחשבים, שיעסוק בעתיד עולם העבודה ויתקיים ב-19 באוקטובר – אונליין, כפי שמחייבת תקופת הקורונה. השנה הכנס, ש-Cyber 2.0 פורסת עליו את חסותה, רלוונטי מתמיד, לאור האתגרים שהמשבר הביא אתו בעולם משאבי האנוש, ובמיוחד הצורך לעבור בן לילה לעבודה מרחוק – שנראה שתישאר אתנו הרבה זמן אחרי שיימצאו החיסון והטיפול לקורונה.

האתגרים החדשים, ובמרכזם העבודה מהבית, מביאים אתם אתגרי סייבר, ובמיוחד הצורך להמשיך לעבוד בצורה מאובטחת גם כשהעבודה לא מתבצעת מהמשרד. Cyber 2.0, שחגגה לא מכבר יום הולדת חמישי, נותנת פתרון גם לנושא זה, ושוחחתי על כך עם רוזנפלד, כמו גם על הישגי החברה.

מערכת שמספקת פתרון מלא לעבודה מהבית

רוזנפלד עדכן אותי שבאפריל האחרון, קצת אחרי שהקורונה נכנסה לחיינו בסערה, הסתיים הפיתוח של אחד המודולים של המערכת שמציעה החברה, שמאפשר לספק פתרון מלא לעובדים שעובדים מהבית. כמו כן, באותו החודש הסתיים אתגר ההאקרים השלישי של החברה, שהתקיים דרך האינטרנט ונתן גושפנקא משמעותית באשר ליעילות הפתרון לעבודה מהבית, והוכיח שתוכנת Cyber 2.0 לא ניתנת לפריצה. במקביל, החברה הקימה מערך SOC – מרכז אבטחת מידע וניטור, שמשמש קיבוצים וארגונים קטנים ובינוניים.

"השירות שניתן ללקוחות הוא ניהול מלא של מערכת Cyber 2.0: אנחנו מנטרים את הרשת שלהם 24/7 ומתריעים על כל חריגה שמתרחשת בה", ציין רוזנפלד. "השירות הוא אישי ומובנה למתן מענה לחברות שאין להם יכולת לגייס מנהל אבטחת מידע במשרה מלאה. לכל לקוח מספקת החברה דו"ח הערכת סיכונים על כלל התנועה שקיימת ברשת שלו: הדו"ח הראשון מסופק בתוך 14 יום מרגע ההתקשרות והבאים – באופן שוטף, לאורך כל התקופה".

"Cyber 2.0 מיצבה את עצמה ככזו המספקת מענה בעולם ה-EDR", הוסיף. "יש לנו יתרונות בולטים ביחס למתחרים: היכולת לספק שליטה מלאה למנהל ה-IT על הרשת שלו, פתרון NAC ללא צורך בחומרה ורבים אחרים".

רוזנפלד סיפר לי על גידול ניכר שנרשם בתקופה האחרונה במספר הלקוחות של Cyber 2.0. בין היתר, היא סגרה באחרונה הסכם מול חברת הנס"ר הקיבוצי לאספקת הגנת סייבר לכלל הקיבוצים במדינה, באמצעות מודל הענן שלה. כמו כן, נחתמו מספר הסכמים עם אינטגרטורים מובילים, ובהם אינטגריטי, פרטנר וקריסטל וויז'ן.

פתרון גם לעולם ה-OT

Cyber 2.0 מציעה פתרון גם לעולם הטכנולוגיות התפעוליות (OT), והיא כבר הטמיעה אותו בתאגידי מים שונים. רוזנפלד ציין כי החברה היא "הגוף המוביל המספק הגנה מלאה על התשתיות הקריטיות של התאגידים".

התרחבות נוספת רשמה החברה בפעילותה בחו"ל. כך, לדבריה, היא כבר הוכיחה את יעילות הפתרון שלה כשמנעה מתקפת כופר על טוטאל אימג'ינג (Total Imaging) האמריקנית, ובכך מנעה לה נזק של מיליוני דולרים.

Cyber 2.0 מסייעת ללקוחות שנפגעו ממשבר הקורונה

השפעתו של משבר הקורונה על הלקוחות לא נעלמה מעיני אנשי Cyber 2.0. כחלק מהירתמות החברה לסיוע ללקוחות שנפגעו במשבר, היא אפשרה לכל לקוח שרצה להתחבר לשירותיה להתקין את המערכת וליהנות מיידית משירותי הניטור שלה בענן, וזאת ללא תמורה עד ה-31 בדצמבר.

"כעת אנחנו מתרכזים בהטמעת הפתרון לעובדים מרחוק, בוחנים אופציה לספק פתרון הגנה על עננים וממשיכים בהתאמת המערכת ללינוקס, יוניקס ומחשבי Mac", אמר רוזנפלד. "כמו כן, אנחנו מתכננים את אתגר ההאקרים הרביעי של החברה, שיתקיים ברבעון השני של 2021". יש למה לצפות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים