תוכן פרסומי
ראשי » קהילת ה-IT » בא לבקר במאורת הנמר » באה לבקר במאורת הנמר: מיי (מיטל) ברוקס-קמפלר, הלנה
מיי (מיטל) ברוקס-קמפלר, הבעלים והמנכ"לית של חברת הלנה. צילום: פלי הנמר

באה לבקר במאורת הנמר: מיי (מיטל) ברוקס-קמפלר, הלנה

מאת 25 ביוני 2020, 15:18 א+ / א- הדפסה הדפסה
פייסבוק טוויטר ווטסאפ פינטרסט לינקדאין דוא״ל

השבוע הגיעה לבקר במאורת הנמר מיי (מיטל) ברוקס-קמפלר, הבעלים והמנכ"לית של חברת הלנה (Helena), המתמחה בבנייה ובהובלה של קמפיינים להגברת המודעות לאבטחת מידע.

מיי היא מרצה בכירה לאבטחת מידע בארץ ובעולם ולאחרונה עמדה על במת TEDx Savyon, והיא כותבת, מייעצת ועוד. בשיחתנו שפכנו אור על חלק מעיסוקיה בימים אלו.

מה בעצם חברת הלנה עושה?

"החברה כיום מציעה שלל פתרונות להגברת המודעות לאבטחת מידע, מלומדות ברמות שונות, דיוורים מעוצבים, שומרי מסך, שאלונים מעוצבים, סימולציות דיוג שאנו מבצעים בשיתוף עם חברת Dcoya וכמובן הדרכות פרונטליות ובניית קורסים. במרבית המקרים אנחנו בונים ללקוח פתרון מודעות מקצה לקצה, בהתאם לצרכים וליכולות של הלקוח".

ואיך זה שונה מפתרונות אחרים המוצעים כיום?

"הפתרון שלנו קודם כל מסתכל על הלקוח, מה מאפייני העובדים שלו, מה הסגנון העיצובי, מה התרבות הארגונית וכמובן מה נעשה בעבר בחברה בהיבטי מודעות לאבטחת מידע. אנחנו יוצרים תוכנית שנתית או רב-שנתית, שכוללת מדדים ברורים, המאפשרים לנו לבחון את אפקטיביות הלימוד לאורך זמן ולהתאים אותה למציאות המשתנה בעולם הסייבר.

"העובדה שאני בעצמי שימשתי כמנהלת אבטחת מידע, ועדיין משמשת כיועצת בכירה, וכן הגיוון בצוות, הכולל אנשי סייבר לצד אנשי קריאייטיב ואנשי פיתוח, הדרכה ועיצוב, מאפשר לנו לשמור על מסרים עדכניים ורלוונטיים, תוך הקפדה על שפה אחידה ומותאמת ללקוח".

איך הגעת דווקא לנושא של מודעות?

"בתקופתי כמנהלת אבטחת מידע ידעתי, כי הגורם האנושי הוא נקודת מפתח בהגנה על הארגון, אולם כשחיפשתי פתרונות לנושא גיליתי שעלי לעבוד עם ערב רב של ספקים, שלכל אחד מהם סגנון שונה ומתודולוגיה שונה, ואז נבט במוחי הרעיון להקים חברה שתתמחה בעולמות של הגורם האנושי.

"החזון שלי הוא להנגיש את עולם אבטחת המידע לקהל הרחב, כך שאירועים כמו דיוג, כופרה וכד' יהיו נחלת העבר".

שמעתי שאת מוציאה ספר בנושא, ספרי לנו קצת.

"נכון. בבשנים האחרונות אני מקדישה כ-20% מהזמן של להתנדבות בקהילה בנושאי אבטחת מידע. אני מעבירה הרצאות לילדים בתי ספר, לצוותי חינוך, לגיל השלישי ועוד. בנוסף, הקמתי לפני חצי שנה את קהילת Think Safe Cyber בפייסבוק, שמנגישה את הנושאים לקהל הרחב. בקהילה יש כיום יותר מ-3,600 חברים, שמעלים שאלות והתייעצויות בנושאי סייבר, והמומחים בקבוצה עונים להם, אנחנו מעלים טיפים, לייב שבועי עם ראיונות עם מומחים שונים ועוד.

בעקבות כל ההרצאות, הקהילה והשאלות שאני מקבלת, כתבתי ספר, שמנגיש את הנושא בצורה פשוטה, קלילה ומעניינת. הספר נשלח לפני עריכתו לקבוצת מיקוד הכולל שלל אנשים מדיסיפלינות שונות. היה חשוב לי מצד אחד לא לשעמם את האנשים הטכנולוגיים ומומחי הסייבר שיקראו את הספר, ומצד שני לא לאבד את הקוראים חסרי הידע. קבוצת המיקוד סייעה לי בדיוק המסרים בספר.

"הספר עלה לקמפיין מימון המונים, ובתוך שבועיים גויס הסכום המלא. הקמפיין ממשיך בכל הכוח קדימה, ומטרת המשך הגיוס היא ראשית, בנייה של אתר שירכז ויעדכן מדריכי משתמש לביצוע ההמלצות בספר, לדוגמה: איך מגדירים מנהל סיסמאות ב-Last pass / One login וכד', איך מבצעים הגדרות פרטיות בפייסבוק ועוד, ממש ברמת סרטוני מדריך קצרצרים.

בנוסף, אני כבר עומלת על תרגום הספר לאנגלית והוצאתו לאור בחו"ל".

מוזמנים לתמוך, ולאתגר אותי בתשורות מיוחדות לארגונים שלכם – הרצאות, חבילות ספרים ועוד…

באה לבקר במאורת הנמר: מיי (מיטל) ברוקס-קמפלר, הלנה Reviewed by on . השבוע הגיעה לבקר במאורת הנמר מיי (מיטל) ברוקס-קמפלר, הבעלים והמנכ"לית של חברת הלנה (Helena), המתמחה בבנייה ובהובלה של קמפיינים להגברת המודעות לאבטחת מידע. מיי ה השבוע הגיעה לבקר במאורת הנמר מיי (מיטל) ברוקס-קמפלר, הבעלים והמנכ"לית של חברת הלנה (Helena), המתמחה בבנייה ובהובלה של קמפיינים להגברת המודעות לאבטחת מידע. מיי ה Rating: 0

הגיבו