מנכ"ל חדש לאי-ביי ישראל: ישי פרוינד

ישי פרוינד יחליף את מוטי אליאב, שכיהן בתפקיד בשנתיים האחרונות ● פרוינד: "אני מאוד נרגש להוביל את מרכז הפיתוח של אי-ביי בישראל, שהוא מרכז פיתוח אסטרטגי עבור אי-ביי העולמית בזכות המוחות המבריקים שלנו כאן במדינת ישראל"

אי-ביי ישראל הודיעה אתמול בערב על מינויו של ישי פרוינד למנכ"ל החברה בישראל. פרוינד יחליף את מוטי אליאב, שכיהן בתפקיד בשנתיים האחרונות והוביל את מרכז הפיתוח הישראלי להצלחות בינלאומיות, שכוללות גם את הרחבת מגוון הפעילויות של מרכז הפיתוח בישראל וגיוס עשרות עובדים חדשים בתחומים שונים.

פרוינד, בן 44, נשוי + 3,  ייכנס לתפקידו החל מחודש אפריל הקרוב.

לפרוינד כ-13 שנות ניסיון בהובלת צוותי פיתוח תוכנה גלובליים באי-ביי העולמית. הוא החל את עבודתו באי-ביי בעמק הסיליקון בארה"ב בשנת 2007, בתפקיד מנהל מוצר, וביצע כמה תפקידים שונים בחברה. בשנת 2016 חזר פרוינד לארץ עם משפחתו ושימש כסמנכ"ל ניהול המוצר ועיבוד נתונים באי-ביי ישראל.לישי שני תארים ראשונים – משפטים וחשבונאות מאוניברסיטת תל אביב, וכן שני תארים שניים – האחד במשפט מסחרי מאוניברסיטת תל אביב והשני במינהל עסקים מבית ספר קלוג לניהול באוניברסיטת Northwestern.

פרוינד אמר לרגל מינויו, כי "אני מאוד נרגש להוביל את מרכז הפיתוח של אי-ביי בישראל, שהוא מרכז פיתוח אסטרטגי עבור אי-ביי העולמית בזכות המוחות המבריקים שלנו כאן במדינת ישראל. בהזדמנות זו אציין, שגם בתקופה המורכבת שכולנו עוברים בימים אלו אנו מגייסים עשרות עובדים למרכז הפיתוח שלנו, ואתם מוזמנים להסתכל בלוח המשרות שלנו ולהגיש מועמדות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים