כפיים לסייברארק: זכתה בפרס בתחרות של SC Magazine

כבוד ישראלי בתחרות של SC Magazine שהתקיימה כחלק מכנס RSA בסן פרנסיסקו: חברת סייברארק זכתה זו השנה השנייה ברציפות במקום הראשון בקטגוריית Enterprise Security Solution, פרס פתרון האבטחה הטוב ביותר לארגונים.

נציגי סייברארק עם הפרס. במרכז- המנכ"ל ויו"ר החברה, אודי מוקדי. צילום: גרגורי מקארתי

הפרס ניתן לסייברארק הודות לפתרון לניהול אבטחת גישה פריווילגית, שכבה קריטית באבטחת ה-IT, המגינה על דטה, תשתיות ונכסי מידע לרוחב הארגון, בענן ובתהליכי DevOps. באמצעות פתרון זה, מגינה סייברארק על לקוחותיה המשקיעים בטכנולוגיות טרנספורמציה דיגיטליות, בתהליכי המעבר לענן ובאוטומציה של תהליכים רובוטיים.

בנימוקי הזכייה הוזכר גם Alero, מוצר שפותח במעבדות החדשנות של סייברארק ומאפשר גישה מאובטחת לספקי צד שלישי למערכות בארגון, זאת, באמצעות טכנולוגיית "אפס אמון" בשילוב אימות זהות ביומטרי רב-גורמי, באמצעות מכשיר נייד. זהו גם הפתרון היחיד שאינו משתמש בסוכנים (Agents, תוכנה), VPN או סיסמאות. בינתיים, על רקע משבר הקורונה ומעבר של המוני עובדים ברחבי העולם לעבודה מהבית, הרחיבה סייברארק את יכולות Alero, כדי לאפשר גישה פשוטה ומאובטחת גם לעובדים מרוחקים למערכות הקריטיות של הארגון, וכדי לתמוך בהמשכיות עסקית (הפתרון מוצע בחינם עד סוף חודש מאי ללקוחות סייברארק).

בחמישיית הגמר בתחרות הייתה גם צ'קמרקס הישראלית, מובילה עולמית בתחום אבטחת אפליקציות ארגוניות, שנמכרה בשבוע שעבר להלמן פרידמן לפי שווי של 1.15 מיליארד דולרים. הפלטפורמה האוטומטית של החברה מגלה ומתריעה על פרצות אבטחה לאורך כל שלבי פיתוח התוכנה, כבר מכתיבת שורות הקוד הראשונות ועד שלב הבדיקות, דבר החוסך משאבי זמן וכסף רבים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים