עינת עציוני מונתה לסמנכ"לית השיווק של נמוגו

עינת עציוני, סמנכ"לית שיווק, נמוגוּ. צילום: יורם רשף

עינת עציוני מונתה לסמנכ"לית השיווק של נמוגוּ. בתפקידה הקודם כיהנה עציוני כסמנכ"לית השיווק של חברת התוכנה הגלובלית מג'יק תעשיות תוכנה. Namogoo – אשר לה סניפים בבוסטון, ניו יורק ולונדון, בנוסף לסניף הישראלי – מובילה את המאבק נגד תופעת "חטיפת" לקוחות מאתרי מסחר אונליין (Customer Journey Hijacking), תחום חדש הצובר תאוצה בענף האיקומרס. לאחר המינוי הנוכחי, ומנויים נוספים שערכה החברה בשנה האחרונה בעקבות צמיחתה בישראל ובעולם, הנהלת נמוגו מונה 40% נשים. לדברי עציוני: "חטיפת לקוחות מאתרי מסחר אונליין היא בעיה אקוטית לתעשייה, המשפיעה בצורה דרמטית על 20% מאתרי הסחר. למרות שמדובר בתופעה רצינית, היא עדיין נמצאת מתחת לרדאר אצל מותגים רבים ומוכרים, המשקיעים משאבים רבים באופטימיזציה של מסע הלקוח, ומגלים בדיעבד שהם נפגעים על-ידי תוכנות זדוניות מתוחכמות בצד של המשתמשים".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. פנחס

    איזו מהממת! צריכה היתה להתמנות לפרזנטורית של מוצרי יופי

אירועים קרובים