הסתיים קורס ההכשרה הראשון לבניית אתרי אינטרנט, המיועד לבני נוער בסיכון

הקורס - יוזמה משותפת לעמותת עלם וללשכת מנתחי מערכות המידע - נועד להעניק הכשרה מקצועית איכותית לבני נוער בסיכון ● שמונה בוגרים מאזור רמלה-לוד קיבלו סיימו את המחזור הראשון

סניף עמותת עלם ברמלה-לוד קיים לאחרונה טקס חלוקת תעודות לשמונה בוגרי הקורס הראשון לבניית אתרי אינטרנט, שכל משתתפיו משתייכים לנוער בסיכון, המטופל על ידי העמותה. התוכנית היא פרי יוזמה משותפת של לשכת מנתחי מערכות המידע ושל עמותת עלם.

לפני כשנה פנתה לשכת מנתחי מערכות המידע בהצעה לעמותת עלם להוסיף על מגוון המקצועות המוצע לצעירים גם קורסי הכשרה בתחום המחשבים. עיסוק במחשבים נתפס על ידי הצעירים כיוקרתי, וככזה שעשוי לפתוח  בפניהם אפשרות לתעסוקה עתידית איכותית, שתסייע להשבתם למעגל החיים הנורמטיבי ולשילובם בחברה. את התוכנית העביר בהתנדבות מלאה חבר הלשכה, שי זנדני, מנכ"ל חברת קסלמן פתרונות בניהול סיכונים.

עמותת עלם מפעילה בעיר רמלה את פרויקט "דרך המלך", המעניק מענה משלים לשירות המקצועי-טיפולי שמקבלים בני נוער בסיכון גבוה בקהילה, וזאת מתוך רצון לזיהוי הכוחות ומתן מענה הולם לפלח זה של האוכלוסייה. במסגרת הפרויקט מתקיימות מגוון הכשרות מקצועיות לנוער בסיכון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים