DOUBLE – הפתרון החדש של יבמ ודאטה בנק להגנה כפולה על המידע

בכירי יבמ מהעולם, בכירי דאטה בנק ומומחי אבטחה מהתעשייה בישראל נפגשו במסעדת לומינה של השף מאיר אדוני בתל אביב והכריזו על פתרון המשלב את מוצרי יבמ והשירות של דטה-בנק, היוצר הגנה כפולה על המידע.

בין המשתתפים: רונלד ליינס, מנהל פיתוח עסקי בכיר לתחום תוכנות אחסון באירופה, יבמ, וולדימיר אטנאסקוביק, ראש תחום טכני של מערכות אחסון  SDSS של יבמ באירופה, עודד שחר, מנכ"ל דאטה בנק.

פתרון Double Backup as a Service החדש הוא פתרון גיבוי כשירות, המבוסס על מוצרי ההגנה והגיבוי החדשניים של יבמ בשילוב שירותי הגנת המידע של דטה-בנק. יחד, שתי החברות מספקות פתרון סינרגטי מקיף ומלא, המאפשר למשתמשים שקט נפשי, החל משלב איתור ומניעת מתקפות סייבר ועד גיבוי בענן פרטי, גיבוי במדיה פיזית והתאוששות פשוטה במקרה של אסון. הפתרון המשולב כולל, בין היתר, שמירה כפולה על המידע בענן פרטי מאובטח ועל קלטות הנשמרות באתר כספת משני, שמירה על המידע במתודולוגיית Air Gap, השומרת על שלמות המידע גם במקרה חטיפה, הצפנה או מחיקה, שליפה מהירה של המידע במקרה הצורך, שירות 24/7 בשפה העברית, תשתיות חומרה ותוכנה מבית יבמ, אפשרות ניהול בענן, סקלביליות ועוד.

מנכ"ל דאטה בנק עודד שחר אמר, כי "ארבעה איומים מרכזיים מסכנים כיום את המידע בארגון: ריגול עסקי ודליפת מידע, שיתוק עבודת הארגון, דרישות כופר ופגיעות פנים ארגוניות. שיתוף הפעולה עם יבמ מאפשר לנו להציע הגנה מקסימלית על המידע, שמירה כפולה שלו בענן פרטי בדטה סנטר מאובטח, גיבוי באתר כספות פיזי משני ובמקרה של אסון – התאוששות מהירה שמאפשרת את ההמשכיות העסקית".

וולדימיר אטנאסקוביק, ראש תחום טכני של מערכות אחסון SDSS של יבמ אירופה, אמר במפגש, כי "מתקפות סייבר הן הסכנה השלישית הגדולה ביותר לאנושות אחרי מזג אוויר קיצוני ואסונות טבע. הנתונים מראים, כי אחד מכל ארבעה ארגונים ייפגע באופן ודאי מהתקפת סייבר בשנתיים הקרובות. הפתרון הייחודי שהשקנו עם טה-בנק מציע את ההגנה הטובה ביותר לארגונים מתקיפה של תוכנות כופר וסייבר, גיבוי על גבי Object storage וגיבוי מערכות קריטיות למידע מחוץ לארגון. אני מצפה להמשך העבודה המשותפת עם דטמה-בנק ביצירת הגנה כפולה על המידע".

ברכת לחיים לכבוד הפתרון החדש. צילום: יח"צ

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים