ספונסר ראשי חדש להפועל חדרה: פרינטר סנטר

מועדון הכדורגל הפועל חדרה שולם שוורץ זכה להסכם חסות ראשי עם קבוצת פרינטר סנטר לשתי העונות הקרובות תמורת סכום של כחצי מיליון שקלים. האירוע הרשמי להצגת הספונסר החדש התקיים באברקסס בר של אייל שני בתל אביב, ונכחו בו ראשי החברה, ראשי הקבוצה וחלק מחברי ההנהלה של חדרה.

פרינטר סנטר, שהוקמה לפני 28 שנים, מתמחה בשיווק, הטמעה ומתן שירות מתקדם וייחודי למערכי מדפסות ומחשוב בארגונים ובחברות המובילים במשק. החברה היא משווק פלטיניום של הקונצרנים הבינלאומיים HP וקופאקס, והיא פועלת בפריסה ארצית רחבה, תוך שילוב בין טכנולוגיה חדשנית והבנה מעמיקה של צורכי כל ארגון באופן פרטני, על מנת להתאים חבילות שירותים אישיות וכן מחויבות אמתית לתוצאות של הדפסה "ירוקה" – חסכונית מאובטחת ויעילה.

בשנת 2002 רכשה פרינטר סנטר את אדיסמה מחשוב 2000, יבואנית ומפיצה של מותגי על כגון האניוול, סיטיזן, בר-טנדר, טייסו  – מוצרים ופתרונות לעולם הלוגיסטיקה: מסופונים חכמים, קוראי ברקוד, עמדות מכירה, מדפסות תרמיות ומדפסות מדבקות.

כחלק מהסכם החסות יתנוסס לוגו החברה בחזית החולצות של הקבוצה הבוגרת וכן על חולצות אוהדים רשמיות של המועדון, שלראשונה בהיסטוריה יוצעו למכירה.

פרינטר סנטר תהנה מפרסום מאסיבי באיצטדיון הביתי של הקבוצה בנתניה וחשיפה באמצעי המדיה הדיגיטלית שהמועדון החדרתי יכול להציע – הן במגרש והן מחוצה לו.

מימין: אליאל פרץ – שחקן הפועל חדרה; אלון כהן – מנכ"ל פרינטר סנטר; מנשה זלקה – קפטן הקבוצה;, דני אזולאי – בעלים פרינטר סנטר; אלי דגני – מנכ"ל הפועל חדרה; חגי גולדברג – שחקן הפועל חדרה. צילום: דוברות הפועל חדרה

מנכ"ל חברת פרינטר סנטר, אלון כהן, שנולד והתחנך בעיר ואוהד הקבוצה מגיל צעיר מאוד, אמר: "זהו יום מרגש מאוד עבורי. ראיתי משחקים היסטוריים מיציע הבטון במגרש החדרתי בשנות השבעים. הערכים שמצאנו במועדון החדרתי – של צניעות, הוגנות, אהבת המשחק והדדיות – המניעים התלהבות והישגים, הם נר לרגלינו והחיבור היה מהיר וחזק".

כהן, שפועל מזה שנים למען עמותת גדולים מהחיים, מוביל נבחרות של מנהלים בכירים לעסוק בתרומות למען הקמת גני ילדים מיוחדים ("גני חלומות") לרווחת ילדים חולים בסרטן ומשפחותיהם. בכוונתו לחבר גם את הפועל חדרה לפעילות, וזוהי חלק מתוכנית הפעולה של שני הצדדים.

"עמותת הפועל חדרה פועלת למען הקהילה בתוכנית סדורה ובאופן מקצועי, ואני שואף לשלב את פעילותי למען הקהילה עם פעילות העמותה", הוסיף כהן.

דני אזולאי, מבעלי קבוצת פרינטר סנטר, אמר: "אני רואה בשיתוף הפעולה עם המועדון חזון לכמה שנים של צעידה משותפת יד ביד להישגים הן במגרש והן מחוצה לו למען ילדי ותושבי העיר".

מנהל מועדון הפועל חדרה, אלי דגני, אמר: "החיבור עם קבוצת פרינטר סנטר היה מהיר ויש בו הרבה מעבר לכסף. דני ואלון הם שני אנשים מדהימים, הערכים שלהם ושל החברה שלהם מתיישרים עם ערכי המועדון שלנו, ואין לי ספק שזו רק תחילתה של דרך ארוכה ומוצלחת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים