קובי יוסף מונה לסמנכ"ל הטכנולוגיות של דיזנהאוז

אחרי 22 שנים בתחום הפיננסים, בחברת Cal, פונה יוסף לתחום התיירות, שלטענתו עובר מהפכה טכנולוגית ודיגיטלית בשנים האחרונות, והוא מאופיין בפעילות המבוססת בעיקרה על כלים דיגיטליים

דיזנהאוז

מפיננסים לתיירות – קובי יוסף מונה לתפקיד סמנכ"ל הטכנולוגיות של חברת התיירות דיזנהאוז. יוסף פרש לאחרונה מעבודתו בחברת Cal, לאחר 22 שנות שירות. בתפקידו האחרון ב-Cal היה יוסף מנהל מערך הפיתוח וסגן ראש חטיבת טכנולוגיות ותפעול.

דיזנהאוז היא קבוצת התיירות הגדולה בישראל שהוקמה עוד בשנת 1926. ב-2015 מוזגה פעילות החברה עם חברת BTC – מרכז נסיעות עסקי, שפעלה בשוק משנת 2001, והתמחתה בנסיעות עסקיות. גם כיום התיירות העסקית מהווה את ליבת העסקים של דיזנהאוז ופועלת מול מגוון רחב של לקוחות, לרבות חברות היי-טק וטכנולוגיה רב-לאומיות גדולות. זאת לצד פעילות קמעונאית וסיטונאית במגוון רחב של תחומים בכל ערוצי התיירות המקובלים בארץ ובעולם.

קובי יוסף, סמנכ"ל הטכנולוגיות של קבוצת התיירות דיזנהאוז. צילום: יהודה שמחי/דניאל חיימוביץ

קובי יוסף, סמנכ"ל הטכנולוגיות של קבוצת התיירות דיזנהאוז. צילום: יהודה שמחי/דניאל חיימוביץ

במסגרת תפקידו יהיה יוסף אחראי להובלת כלל מערך מערכות המידע בחברה, החל בתשתיות הטכנולוגיות ומערכות הליבה בתחום התיירות, וכלה במערכות ה-CRM והדיגיטל. לצד זאת, ינהל יוסף את פעילות ה-IT של 43 סניפי החברה, הפועלת בשיטת One-Stop-Shop.

"לאחר תקופה משמעותית ורבת אתגרים טכנולוגיים ועסקיים בחברת Cal, החלטתי לעבור לענף התיירות, ענף מעניין ומאתגר שעניין אותי מאז ומתמיד. אני מבקש להודות לחברת Cal על תקופה נפלאה ומאחל לה הצלחה רבה בהמשך השגת יעדיה העסקיים", אמר יוסף.

לדברי יוסף, ענף התיירות עובר מהפכה טכנולוגית ודיגיטלית בשנים האחרונות, והוא מאופיין בעיקר בפעילות שהיא גלובלית ולא רק לוקלית. הפעילות מבוססת בעיקרה על כלים דיגיטליים, והאתגר של חברות התיירות הוא להציע את הערכים המוספים ללקוחות בשירותיהן, הכוללים חבילות ופעילות המבוססת על פרסונליזציה, שאינה קיימת בפלטפורמות הדיגיטליות המתחרות, המספקות היום שירותי תיירות חלקיים במגזרים מסוימים.

"בנוסף לכך, להערכתי מגזר התיירות העסקית היה ותמיד יצטרך את השירות של חברות מתמחות, מאחר שהלקוחות מאופיינים בצרכים מאוד ספציפיים שחברה מתמחה, כדוגמת דיזנהאוז, יכולה לטפל בהם בצורה הטובה ביותר, בשילוב של שירות מצוין עם הכלים הטכנולוגים המתקדמים ביותר בתחום", הוסיף יוסף.

 

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים